Potvrđeno! Glazba navodi na kriminal!

"Tolerancija i apatija su posljednje oznake umirućeg društva."
Aristotel

"Rock 'n' Roll bila je već uvijek glazba Vraga."
Dawid Bowie

Photobucket

Njemački čembalist, kompozitor i muzikolog Klaus Miehling u svojoj knjizi "Gewaltmusik - Populaere Musik und Werteverfall (Nasilnička glazba - popularna glazba i gubitak moralnih vrijednosti" dokazuje, da ja moderna glazba (Rhythm and Blues, Jazz, Soul, Country, Reggae, Pop, Rock, Metal, Rap, Techno) sa svojim agresivnim zvukom, subkulturnim okružjem i masovnim širenjem stvarni uzrok i motor opada morala prošlih desetljeća.

Što je se desilo prošlih destljeća

1950ih i 60ih godina zapadna Europa je kroz kulturološku amerikanizaciju promjenila svoje lice. Kršćanske moralne vrijednosti su korak po korak nestajale iz društva i izmijenjenje hedonističko-dekadentim. Broj registriranih kaznenih djela digao je se u Njemačkoj između 1955 i 1992 za 230%, između 1980 i 2001 porastao je broj 15godišnjih cura s seksualnim iskustvom za 150%, dio maloljetnih majki koje su abortirale djecu porastao je između 1997 i 2003 za 50%, od 1967 do 1972 (period neomarksističkih studentskih revolucija) smanjio je se broj onih, koji su klasične moralne vrijednosti naveli kao važan dio života za 20-30% (uljudnost, štedljivost, užitak u umjetnosti, uklapanje u red, skromnost, čitanje knjiga...).

Photobucket

Klaus Miehling dolazi do slijedećih zaključaka glede uzroka nestanka moralnih vrijednosti prošlih desetljeća:

- Od 1950ih (SAD) odnosno 1960ih godina (Europa) nastala je uzbudljiva promjena moralnih vrijednosti, točnije: opad tradicionalnih vrijednosti zapadno-kršćanskog kulturnog kruga. Na temelju toga, stopa kriminala je se znatno digla; u Njemačkoj trostruko.

- Većina dosadašnjih teza o uzrocima nestanka morala su neprikladne ili nedovoljne.

- Porast nasilničkih kaznenih djela je velikim dijelom nastao kroz nasilje u medijama (film, televizija, videoigrice), dijelomičnio i radi akustičnog nasilja, znači nasilničkoj glazbi.

- Nasilinička glazba je stvarni inicijator i motor opada moralnih vrijednosti; ona nosi glavnu krivnju za porast kriminala općenito.

- Glazba prenosi emocije i ona je najučinkovitije sredstvo manipulacije.

- Stihovi su često pogrešno intepretirani; glazbeni izraz tu igra glavnu ulogu.

- Ljudski mozak spaja nasilničku glazbu s seksom, nasiljem, drogom, buntovništvom i kriminalom.

- Slušatelj nasiliničke glazbe je duhovno nesposobniji za uspjeh u životu, konzumira češće drogu, češće je kriminilan, agresivniji i odbojniji je, manje je spreman pomoći, seksualno je aktivniji i psihotičniji.

- Konzum nasilničke glazbe i nasilničkih videospotova dovodi do asocijalnog ponašanja, promiskuiteta, seksualnog poremećenja, negativniih osjećaja, veće spremnosti za rizik, veći konzum alkohola i tabaka, više kriminala, više prometnih nesreća.

- Studije koje brane nasilničku glazbu kao nešto pozitivno su pogrešne. U usporedbi s stvarnim događajima je dokazano da su mnoge studije pogrešno intepretirane.

- S nasilničkim medijama se nemože pozitivno iskaliti, jer identifikacija konzumenta sa nasiljem dovodi do agresivnih emocija.

- Slušatelji potrvđuju utjecaj glazbe na agresivnost i kriminal.

- Nasilnička glazba može djelovati poput pranja mozga.

- Taj efekt može nastati i kroz pojedinačno slušanje nasiliničke glazbe, u svakum slučaju nakon redovnog slušanja.

- Dokazano je, da je nasilnička glazba slušatelje animirala na kaznena djela sve do ubojstva.

- Nasilnička glazba je najočiglednije objašnjenje za popast moralnih vrijednosti u svim svojim detaljima: njegov vremenski i prostorni početak, njegovi početni predstavnici, njegovi razni sadržaji i aspekti.

- Naslinička glazba djeluje kroz:

Ritam i "Beat": permanenti impulsi potiču stvaranje transa. Za mnoge slušatelje djeluje seksualno stimulantno. "Beat" simbolizira nasilje, kroz imitaciju udaraca, pucanja i eksplozija.

Distorzija zvuka: distorzija zvuka se asociira s bolešću, bolom, mržnjom, agresijom, ružnoćom i prljavštinom.

Iskaz glasa, koji djeli emocije.

Stihove, koji glazbeni sadržaj konkretiziraju, ali i kroz glazbeni zvuk intepretiraju.

Glasnoću, koja akustičke elemente preglašava i skreće od elemenata druge vrste, tako da pozornost vodi na glazbu. Visoka glasnoća je i iskaz agresije.

Infrazvuk, koji se tjelesno osjeti i seksualno uzbuđuje.

- Nasilnička glazba djeluje poput droge; ona može slušatelje u trans pomicati i činiti psihički ovisnim.

- Nasilnička glazba izaziva psihičku regresiju, slušatelji se vraćaju u barbarski stupanj razvoja. Ona kod djece priječi zdrav razvoj. Zato se i mnogi odrasli danas nalaze u psihičko neodgovornom stanju.

- Popularnost nasilničke glazbe nastaje od:

navike u majčinoj utrobi

pretjererane prezencije u medijama

genetske baština

utjecaja droge

u Njemačkoj i radi kompleksa drugog svijetskog rata

- Nasilnička glazba gradi moral većine djece i mladih. Njeni izvođaci su odgojitelji i uzori mladeži.

- Mnogi producenti i interpreti nasilničke glazbe otvoreno priznaju da djecu nagovaraju na buntovništvo i kriminal. Ali i tamo gdje se to ne dešava namjerno, nasilnička glazba djeluje kroz svoj karakter zvuka.

- Izvršitelji nasilničke glazbe dobijaju od raznih vlada svijeta najveća priznanja, što pridonosi njenom širenju i skriva njenu destruktivnu funkciju.

- Kroz njen zvuk je nasilnička glazba posebno sposobna za manipulaciju ljudi.

- Nasilnička glazba je za svoje slušatelje stil života i ideologija, djelomično ima i poziciju religije.

- Nasilnička glazba i njen konzum su povezani sa: hedonizmom i odbijanjem korisnog života, vulgarnosti, neodgovornom seksualnom ponašanju, nasiljem, drogama, kriminalom svih vrsta, sotonizmom ( Black Metal, djelomično i Rock).

- Maksima "Čini što hoćeš. Koristi sva sredtsva", je sotonističko načelo zakona Theleme i sačinjava centralnu poruku nasilničke glazbe.

- Na mnogim koncertima nasilničke glazbe dolazi do konzuma droge i nasilja.

- Slušatelji nasilničke glazbe imaju mnogo manji životni vijek od prosjeka stanovništva.

Alternativa nasilničkoj glazbi

- Klasična glazba kao alternativa nasilničkoj glazbi dovodi do

većeg uspjeha u životu

više miroljubivosti i iskrenosti

manje vandalizma i konzuma droga

manje krađe

boljim socialnim ponašanjem

- Klasična glazba može imati pozitivne i kognitivne funkcije za zdravlje.

- Voditi mlade ljude ka klasičnoj glazbi i učenju klasičnog instrumenta je mogućnost, nasilničku glazbu i njene posljedice spriječiti.

Ja bi još dodao i narodnu glazbu hrvatske vrste. Uz naše prirodne zvuke i instrumente (harmonika, dangubica, lijerica, gusle, šargija, gajde, dvojnica...) se da izgraditi veličanstven izraz hrvatske duše i morala, na temelju naših izvornih folklora.

Kako spriječiti nasilničku glazbu

- Od svih mjera protiv nasilničke glazbe su pedagoški najvažniji i učinkovitiji: škole moraju postati zone bez nasilničke glazbe; o opasnostima nasilničke glazbe se mora upozoravati. Djeca se moraju voditi prema klasičnoj glazbi; vrlo korisno je i učenje klasičnog instrumenta.

- Država mora financirati istraživanje o nasilničkoj glazbi i njenim opasnostima. Državne podrške nasilničkim glazbenicima ne smije biti.

- Institucije za ocjenu glazbe moraju uz stihovi i zvuk procjeniti.

- Širenje nasiliničke glazbe se mora, ako ne zabraniti, otežiti kroz

dobno ograničenje

ograničenje ili zabrana reklama

uvođenje poreza na agresivne medije

upozorenje na nosačima zvuka i koncertnim kartama

zabrana nasilničke glazbe u pritvorima

- Funkcioneri i suradnici medijskih kuća moraju prepoznati posljedice širenja nasilničke glazbe i za to odgovarati.

- Religiozne i svijetonazorske zajednice - sve dok ne zastupaju amoralne pozicije - su nevijerodostojne, ako toleriraju nasilničku glazbu u svojm krugovima.

Photobucket
Photobucket
Židov, homoseksualac i narkoman Brian Epstein bio je manager Beatlesa

Mogu osobno sve potvrditi što g. Klaus Miehling opisuje. Nekada sam bio žestoki slušatelj nasilničke Hip-Hop/Rap glazbe i u to vrijeme sam mislio da je velika stvar biti crnac, nasilnik, svodnik; neodgovoran, lijen i provokativan. Žene sam smatrao jedino seksualnim objektima i nisam imao poštovanja prema bilo čemu. Mislio sam da je crnački "Ghetto" život "Cool" i da su uredni ljudi "Looseri". Nakon loše savjesti i dubokog razmišljanja sam osjetio da nešto nije u redu, nakon čega sam zaključio da iza svega stoje medije. Tada još nisam znao tko njima vlada i što im je svrha. Kada god se šetam ulicama ili putujem javnim prijevozima, vidim kako iz mobitela i mp3 nosača najmlađe mladeži sve do zrelih osoba bruje psovke (Hip-Hop/Rap) i bestijalno deranje (Metal/Rock). Kada god upalim televiziju vidim razne degeneracije, koje se odraslim osobama čine smiješne i bezopasne, ali upravo one grade svijetonazor i karakter naše mladeži. TV više ne gledam, želim se vratiti zdravom načinu života bez svakodnevnog duhovnog otrova. Što pojedemo i popijemo će naše tijelo vratiti ali ono čime se hrani duh, ostaje. To i jeste glavni razlog zašto veliki dio današnjih mladih neodgovorno divlja. Neki će sada reći da je nasilnička glazba dobro sredstvo za opuštanje agresivnih nagona, ali to je kao da kažemo da su dječji pornići dobro sredstvo za opuštanje pedofilnih nagona.

Nasilničke glazbe danas imaju više slijedbenika nego sve kršćanske religije u Njemačoj zajedno. Jedna razlika između današnjeg vremena i prošlog je ta, da su se nekada lopovi izolirali iz društva a danas ih se predstavlja kao popularne uzore. Malo koji popularni glazbenik nije osuđeni kriminalac. Hlače koje se nose ispod stražnjice zvane "Baggy Pants" - popularne u Hip-Ho kulturi - su nekada nosili zarobljenici u zatvorima SAD-a, jer nisu imali remena, kasnije su ti kriminalci u slobodi nastavili nositi hlače i dalje ispod stražnjice, a danas hlače tako nose mlade Hip-Hop subkulture na svim svijetskim kontinentima. 75% svih masovnih ubojica dolazi iz SAD-a, nije ni čudo, jer nigdje na svijetu se zločin ne slavi kao tamo, mnoge Rock i Metal grupe posvećuju pjesme ubojicama poput Jeffreya Dahmera, Teda Bundya ili Waynea Gacya, neke grupe nose i imena ubojica, kao popularni židovski sotonist i gost Pulske Arene Marylin Manson, nazvan po krvoločnim Charlesom Mansonom. 700 osuđenih kriminalaca u jednom stoljeću nam je poklonila nasilnička glazba svih oblika (Rhythm and Blues, Jazz, Soul, Country, Reggae, Pop, Rock, Metal, Rap, Techno). Nedavno, pročitavši autobiografiju crnačkog seperatista Malcolma X-a, sam naišao i na dio o Jazz glazbi, Malcolm X je potvrdio da su Jazz i kultura droge bile usko povezane i da su mnogi poznati glazbenici kod njega osobno kupovali narkotike. X je potvrdio da su u Jazz klubovima svirali crnci, plesali bijelci a vlasnici bili su Židovi. Tada mi je postalo jasno zašto su nacionalsocijalisti nekada zabranjivali Jazz i druge glazbe pod pojmom "Entartete Musik (degenerirana glazba)".

Photobucket
Photobucket
Židovski manager Rick Rubin financira osim crnačke "Gangsta Rap" glazbe i sotonističke grupe poput Slipknota

Nakon pobjede SAD-a nad svijetom 1945. je se medijska degeneracija slobodno proširila u sve sfere europskog života. Mnogi će me vjerovatno radi slijedećeg razotkrivenja napasti, ali vjerujem da svaka istina treba hrabroga koji će ju reći i napisati. Osim "United Artists" su sve velike Hollywoodske filmske kuće osnovane od Židova. Židovi: Gerald Levin (AOL-Time Warner), Michael Eisner (Disney), Peter Chernin (Fox), Barry Diller (InterActive Corporation), David Geffen (DreamWorks), Paul Slavin i Bernard Gershon (ABC), Edgar Bronfman (NBC Universal), Amy Pascal (Columbia Pictures), Andrew Lack (Sony BMG Music Entertainment) su jedan dio Židova koji vladaju svim velikim medijama, stvaraju javno mnijenje i imaju prste u svim popularnim glazbama! A to je glavni uzrok suvremene europske dekadencije!

Photobucket
Židovski manager Lyor Cohen s svojim crnačkim Rap glazbenicima

Klaus Miehling na kraju svoje knjige piše:

"Glazba može biti dobra ili zla, i ona posjeduje moć, da dobro ili zlo potiče. Nesmijemo se više skrivati od spoznaja, da svaka podrška prema nasilničkoj glazbi vodi ka ekonomskom i moralnom propadu našeg društva. Stojimo pred izazovom, da naš glazbeni okoliš radikalno preuredimo."

Potpisujem!

Šime Tolić

Odlična dokumentacija o glazbenoj industirji i njenom sotonizmu:

08.10.2011. u 15:24 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2024 (2)
Prosinac 2023 (1)
Rujan 2023 (1)
Veljača 2023 (5)
Listopad 2022 (1)
Rujan 2022 (1)
Ožujak 2021 (1)
Prosinac 2020 (2)
Kolovoz 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Svibanj 2020 (3)
Ožujak 2020 (2)
Siječanj 2020 (1)
Ožujak 2019 (1)
Prosinac 2018 (1)
Rujan 2018 (1)
Studeni 2017 (2)
Rujan 2017 (1)
Travanj 2017 (1)
Studeni 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (7)
Listopad 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (3)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (4)
Veljača 2014 (3)
Siječanj 2014 (3)
Studeni 2013 (2)
Rujan 2013 (3)
Srpanj 2013 (1)
Lipanj 2013 (4)
Svibanj 2013 (1)
Travanj 2013 (4)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (3)

VELIKANI

"Sretan život je nemoguć: najvišlje što čovjek može steći je junački životopis",
Arthur Schopenhauer (1788 - 1860), njemački filozof

"Ein glückliches Leben ist unmöglich: Das Höchste, was der Mensch erlangen kann, ist ein heroischer Lebenslauf.",
Arthur Schopenhauer (1788 - 1860), deutscher Philosoph

“A happy life is impossible; the best that a man can attain is a heroic life.”,
Arthur Schopenhauer (1788 - 1860), German philosopher


Bilder hochladen

Bilder hochladen
Jure Francetić

Bilder hochladen
Eugen Kvaternik

Bilder hochladen
Blaž Kraljević

Bilder hochladen
Mijat Tomić

Bilder hochladen
Miro Barešić

Bilder hochladen
Ilija Tolić

Bilder hochladen
Hrvatsko revolucionarno bratstvo

BOGOLJUDI

Bilder hochladen
Bilder hochladen

Bilder hochladen
George Lincoln Rockwell

Bilder hochladen
Corneliu Zelea Codreanu

Bilder hochladen
Robert Jay Mathews

SVETINJE

Bilder hochladen
Tradicija

Bilder hochladen
Domovina

Bilder hochladen
Obitelj

Kontakt i poveznice

Emajl: darko.tolic@outlook.de

http://holywar.org/RadioCro.htm
https://homunizam.wordpress.com/
https://hrvatskoobrambenostivo.com/mala-knjiznica/
https://creativitymovement.net/category/library/
https://velesova-sloboda.info/start/index-de.html
https://davidduke.com/
http://www.realjewnews.com/
https://derschelm.com/gambio/
http://faithandheritage.com/
https://imperium-europa.org/index.html
http://www.novi-svjetski-poredak.com/
http://www.europskaunija.yolasite.com/
http://hrvatski-desnicar.blog.hr/
http://www.hrvatskipravasi.hr/
https://natall.com/
https://nationalvanguard.org/
https://cosmotheistchurch.org/shop/
https://www.nsm88.org/
https://creativityalliance.com/
https://hydra-comics.de/
https://resist.com/
https://wir-sind-horst.de/
http://www.davidlane1488.com/main.html
https://www.derdritteblickwinkel.com/
https://chechar.wordpress.com/
https://wir-hn.de/
http://www.kirksvilletoday.com/
https://hrvatskiratnik.hr/
https://www.aryanlibrary.com/

Flag Counter

Darko-Tolic-Vitez
Fahne-kl-Buchstaben