lou reads

ponedjeljak, 11.01.2021.

laži

U subotu sam napisao blog i završava kako sam išao prošetari psa. Ne znam kako ovo započeti... Ja više ne znam razgovarati s "normalnim" ljudima i otkad sam prestao sa drogom prestala je i svaka komunikacija sa ljudima, osim sa didom, nonom i Marijom. Fali mi netko za razgovor..ali ja sam i inače šutljiv tip pa o čemu bi Vi normalni razgovarali sa mnom? Falio mi je netko, bilo tko i šetajući Lisu sreo sam staru narko-prijateljicu. Zapravo je bila prijateljica od moje bivše žene ali to sad nije ni bitno.. Počeli smo pričati o vremenu, potresima ali samo je pizanje droge visjelo u zraku. Napokon me upitala, rekao sam joj da sam čist nekoliko mjeseci. - A ti? - Pa puknem se tu i tamo, ako imaš šta love i ako si za ima odlične koke..
Sad mogu reći da mi je falilo društvo, da sam razmišljao dolnjom glavom, ali istina je da sam se htio puknut. Nitko i ništa mi tada nije bio važan, osim kako doći do novaca. Rekao sam joj da ću doći do nje za najviše sat vremena. Znao sam gdje nona i dide drže novce ali nisam im htio tako uzest novce, jer bi me odmah skužili. Mozak mi se odmah prebacio na junkie razmišljanje. Došao sam kući s Lisom i namjestio alarm od mobitela da mi zvoni za 10 minuta. Kad je zvonio i ja sam se "javio" pretvarajući se da me zove podstanar iz stana u Zagrebu..i da su mu (mi) provalili u stan, da je sve izrazbijano i da li ikako mogu doći do Zagreba? Odglumio sam sjajno jer su nona i dide popušili priču i dali mi za benzin i ostale troškove 3.500 kn. Baciosam u torbu 2 majice i hlače, poljubio Mariju i uopće joj ne objasnivši gdje tata ide, izletio sam kroz vrata sav ponosan kako sam ih izmuzo za pare (budala). Stigao sam do prije, recimo da se zove Mirna i odmah smo uzeli 3 grama koke. Usljedilo je furanje i jebanje, jebanje i furanje. Kad je toga nestalo uzeli smo još toliko i 3 boce hepova. O čemu sam razmišljao tad? O ničemu vrijednog spomena. Zvao sam didu da mi uplati nešto novaca jer su ulazna vrata razbijena. Kad je pitao koliko, nisam mu znao reći, nemam pojma koliko koštaju ulazna vrata. Rekao je da će pogledari pa da će mi javit. Poslao je još 5.000 kuna. Znam da je primjetio da nešto nije u redu, da prebrzo pričam i blebećem...On je utjecajan čovjek, može sve lako saznati a može jednostavno nazvati mog podstanara i pitati ga. Možda i je..Još nisam bio kući, otići ću sutra. A i koke još ima,taman sam uzeo malo prije pisanja ovog čuda.. Mirna je zaspala a meni misli lete na sve strane.. Šta sam napravio!!!!?????? Šta ako se sazna? Kako ću svima njima na oči? Na to si trebao prije misliti - čitam vam misli svima! Na 7 smo katu, da uguram ovaj gram, pa ako preživim skočim? Ili da sa objesim? Vidio sam negdje konop. Šta mislite postoje li raj i pakao? Možda odem u čistilište iako po nazivu tamo idu samo čistači.. Duhovitost mi nikad nije bila jača strana. Maruška, oprosti

Oznake: laži

11.01.2021. u 17:02 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< siječanj, 2021 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2024 (2)
Veljača 2022 (1)
Studeni 2021 (1)
Srpanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (3)
Siječanj 2021 (3)
Prosinac 2020 (3)
Studeni 2020 (3)
Listopad 2020 (7)
Rujan 2020 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi