hawkeye_1306

25.01.2023. ( srijeda ) u 17:05 (6)

obećano...kućni ugođaj

5-650

kiša ne prestaje, kako je na Planini ne želim ni misliti
trebao bi pogledati, no uz svu želju, koljeno je otkazalo pa ništa od toga
ostaje mi mali krug kretanja...i kako sam obećao, kućne mace



malo crno zlo...teško je snimiti, no već je viđena u tisuću poza


tu je i ''mali'' rozi Micek, ogroman mačak, 6-7 kila
šape kao moj dlan...zaigran kao mačić, s tim pogledom, kao...neznam zašto
pa samo sam pojeo one šnicle od jučer koje ste ostavili na štednjaku :)


tu je i objava, od prije više godina, očito uzaludna...i ja
sve bliži starosti, ujedno i sve jednostavniji...ne trebam više ništa za sebe
samo da mladima, nekad, osvanu bolji dani, ne u irskoj...u domovini


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.