hawkeye_1306

01.03.2021. ( ponedjeljak ) u 20:21 (8)

težak život mace Sky...

10-600

ovaj nevjerovatno okrugli, neponovljivi post
trebao bi biti u radosnom tonu, ali nekako nije...no bez brige
maca Sky je sita, zdrava, sjajna i razigrana
uglavnom, ima na izboru puno sunčanih prozora
sve udobne fotelje za izležavanju na suncu...



haha, ovo nije moja Sky, ali mislim da bi to bilo otprilike tako.

no, ono što oduzima radost ovom 600tom postiću je činjenica
ljudi s kojima smo dijelili svakodnevicu, ljutnju i uspjeh, odlaze prerano
moj Gradonačelnik, Milan Bandić
veliki igrač i trener, Zlatko Kranjčar
ne želim sada tu nabrajati riječi...uvijek će biti na vagi za i protiv
za mene ne, nikada, uvijek će ostati veliki ljudi
tu je i za mene neizbrisiva uspomena na jedan davnašnji rastanak
iskreno, malo mi je to previše za jedan dan


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.