hawkeye_1306

25.01.2021. ( ponedjeljak ) u 22:48 (13)

uvijek je nešto...prvo

5-595

ova godina je počela zapravo mirno...
iako to izgleda nestvarno...nakon potresa, reseljenja iz oštećenog stana
prije nekoliko dana, vratio sam se
ne mogu reći da spavam mirno, svaki zvuk me budi
gotovo svake noći budi me sličan san...potres, u raznim prostorima
s raznim ishodima, jutros, u nekakvoj sam dvorani, velika staklena vrata
pokušavam ih razbiti i pobjeći iz zgrade, budim se uznemiren neuspjehom
ipak, danas, večeras, u hladnom stanu, narezao sam malo svinjice
nahranio sam svoju predivnu macu Sky, moje kornjačice, Točkicu i Uču



a sebi sam ostatke ispekao na tavici...
ove godine je to prva hrana koju sam spremio tu
u stogodišnjem stanu, u kojem sam mirno živio od rođenja
ali, više ne, više nema mirnog sna, samo još nada tinja, možda
možda ću moći sve zaboraviti...
pozdrav iz srca



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.