hawkeye_1306

08.03.2020. ( nedjelja ) u 13:06 (4)

nedjelja, sajam na 'britancu' ...

15-562

jutros, zvoni mobitel...pomislim jbt nedjelja je
javim se, moj prijatelj Boss zove na piće ( čitaj pivo ) i pogled na 'britanac' ...
naravno, kažem, odlična prilika da se još malo deprimiram
činjenicom da na tom sajmu ima tisuće stvari, a rijetke su koje već nemam
nađemo se na tramvajskoj stanici kod Petrove crkve, pa dalje
prića, dnevni komentari, osvrt na državu koja je sve manje to što bi trebala biti
sajam, naravno...parada očaja i kiča, svakako i nekoliko lijepih predmeta
cijene, osim knjigama, pretjerana...mnoštvo preprodavača, rijetki kupci
kažem Bossu, jesi primjetio da nema telefona u ponudi...ipak
pronalazim dva stara iskrina, bakelitna, crni - 300kn, bijeli - 500kn
pitam prodavatelja, a sivi - kaže - nitko ni ne pita za sivi, gnjavaža mi ga i nositi
vjerujem da ne trebam spomenuti da imam...crnih, bijeli, sivi...
malo dalje TBM pisaća mašina,bijela, naravno imam, i plavu i žutu
malo dalje Optima, naravno imam, odustanem od poznatog terena
nađem vatrogasnu sjekiricu, oštrica izubijana, futrola kruta...250kn
ma da, niti je povijesna niti dobra...takav alat već imam, za 50 kn od inoxa
pogledam Bossa onim pogledom, poznajemo se dugo, kaže - idemo
pješke prema trgu ( trgaču, trgu republike, kod bana...)
usput sjednemo, dan iako sunčan, vjetrovit je, terasa još nije u igri
pivo, kavica, još malo prokomentiramo viđeno, a Balašević bi kazao
''nemam lepe reči...''
idemo dalje, na trgu svaki svom kraju, Boss tramvajem, ja polako, pješke
kako sam nekada davno napisao, oči ne gledaju, misli ne prate
ali noge znaju put, donijeti će me kući, bez zastajanja, bez pitanja
dali je moglo drugačije biti, dali sam pogriješio, ili sam samo bio slab
bez hrabrosti da i sam iskoračim ispod kišobrana

komentari su iskljućeni na ovom postiću...komentirati se i dalje može, na najnovijem postu :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.