hawkeye_1306

02.03.2020. ( ponedjeljak ) u 13:06 (8)

40ak godina...epilog

13-560

mirnih očiju gledao sam kako dizalica izvlači zdrobljeni, plavi auto...znao sam
ti si negdje drugdje
tisuće misli, mogučnosti, mjesta, okolnosti...sve sam pokušao spojiti u sliku
i uvijek se od razlomljenih dijelova sklopila samo jedna
za tebe, to je bio jedini izlaz, iz zlatnog kaveza, očekivanja
protekom slijedećih, nekako uspavanih godina, kao da sam očekivao da me probudiš
moj usporeni, pivom anesteziran mozak došao je do zaključka
jedino što želim, čemu se nadam...da ti je sada bolje

više nisu godine, desetljeća su prošla...jutrom, iako je škola u mom kvartu
pratim svoju mirnu kćer do ulaza, predajem joj njenu tešku školsku torbu
mahne mi prije nego nestane u vrevi školskog hodnika
okrenem se

kao da se nebo otvorilo, kao da je sva silina sunčevog sjaja stopila se u taj tren
stajala si tu, dovela kćer u novu školu
predivna, očiju blistavih, topline sleđenog planinskog jezera
gledali smo se bez riječi
nakon naizgled beskonačnih...pet sekundi tišine
kažeš, oprosti...
prekinem te, neznatnim pokretom prstima
kažem, ne brini, uvijek sam znao...jedino, želio bi znati čuvaš li još ključ

bez odgovora, a ujedno sa svim odgovorima koje sam želio tolike godine
pogledao sam te, još jednom ostao začuđen ljepotom
tvojih očiju, hladnijih od sleđenog planinskog jezera
posljednji put


komentari su iskljućeni na ovom postiću...komentirati se i dalje može, na najnovijem postu :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.