hawkeye_1306

01.03.2020. ( nedjelja ) u 13:06 (9)

40ak godina...

12-559

tog, prvog dana ožujka 1978e godine, dan je počeo nekako neodređeno, obavijen
maglom, nakon jučerašnjeg ne baš ugodnog razgovora očekivao sam tvoj dolazak s
dozom nelagode...no nisam slutio

naravno, stigla si s onim otmjenim zakašnjenjem, besprijekorna, predivna...kao bezbroj
puta ranije ostao sam bez daha opčinjen tvojom ljepotom, sve o čemu sam razmišljao
prethodne, preduge noći zaboravio sam u trenu
jedino što sam pomislio, gledajući te bez riječi, bilo je...molim te, nemoj otići
a ti, pogledala si me svojim svojim predivnim očima topline sleđenog planinskog jezera
rekla si, zaista te volim i uvijek, zauvijek ću...ali
danas odlazim, vraćam se s ocem u Ameriku

tišina koja je ispunila sobu bila je tako gusta, nisam se mogao pomaknuti, kroz glavu se
u djeliću sekunde odvrtilo proteklih nekoliko mjeseci, od onog dana kad si, kao iz drugog
svijeta, ušla u moj srednjoškolski razred
odrasla u raznim gradovima Amerike, kći uvaženog diplomata, navikla na lakoću puta
kroz dane života, bez riječi, samo pogledom punim neshvaćanja, ocijenila si iskrzane
klupe i nejednake stolce, izgrebanu školsku ploču...da, nisi došla jer si htjela, otac je
odlučio da moraš vidjeti malo stvarnosti, u ruci još stišćeš ključ...

znao sam, sasvim jednostavno znao sam da ću učiniti bilo što da budemo zajedno
da, nije bilo jednostavno odgledati, odčekati da ti dosade glavni igrači u školi
rekao sam ti, jednog jutra, na stepenicama ispred škole...volim tvoj ledeni pogled
oho – rekla si – svi mi kažu da ih moj pogled topi kao maslac, a ti...očito nisi kao svi
slijedećeg jutra, dok si se oblačila uokvirena prozorom, prelivena prvim tracima zore
pitala si me, što sada, otac neće biti nimalo sretan što nisam nočas bila kod kuće...
u ruci još stišćeš ključ

prolazili su dani, neki čak i bez riječi, neki...da, ispunjeni dodirima, pričanjem do jutra
topli dani dolazećeg ljeta, a svilene gaćice se teško navlače na znojno tijelo
a onda nisi došla, dan, tri, tjedan...čekao sam te na stepenicama, pred kućom
a tebe nema
drugog tjedna, tu si, stojiš u hodniku, u ruci papir, ispisnica, više ne ideš u moju školu
pitam te, zašto...ne govoriš ništa
pitam te, opet novi grad ?
kažeš mi, ne počinji, znaš da ne mogu ostati...
kažem, mogla bi, ali onda princeza više neće imati svoj veliki američki cadillac
pogledala si me predivnim očima, ledenijim od sleđenog planinskog jezera
samo si rekla, sutra
čekao sam da se javiš kad stigneš u daleki grad, znam da si mnogo puta prošla taj put
no nisam slutio

shvatio sam kad je na vrata pozvonio otac, obojica smo shvatili...nije stigla
pokrenuo sam stari auto, niti vozački nisam imao, vozio sam se zavojitom starom cestom
prvi, treći, nebrojeni put
osmog dana, stao sam bez nade, na nekom slučajnom ugibalištu, dim cigarete grizao me
za oči ionako preosjetljive od tjedna nespavanja... malen odbljesak privukao mi je pažnju
rasuto staklo duboko ispod ceste, razbijeni plavi cadillac skriven bujnim zelenilom
sišao sam, padajući, puzajući, želio samo jedno...nemoj biti tu

i nisi bila
gledao sam uništeni auto...rekao sam samom sebi, glasno, da se uvjerim, nisi tu
pomislio sam, što ću sada, gdje da te tražim
pogledao sam još jednom, odjednom sam shvatio...nema ključa
odjednom sam shvatio, nečeš se vratiti, nikada

komentari su iskljućeni na ovom postiću...komentirati se i dalje može, na najnovijem postu :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.