hawkeye_1306

31.12.2018. ( ponedjeljak ) u 13:06 (7)

odjavljujemo se iz godine ove...

42-512

2018u ostavljamo iz sebe...i kako sam odavno zaključio
više nikada nećemo doći na isto, godine će proći
promijeniti će se prioriteti, pogledi na svijet i domovinu
poželjeti ću da nisam imao tu, sada je očito, nerazumnu
potrebu vratiti se i ponuditi život za ... eto problema
više ne vidim to nekad veliko ''za''


ipak, dan je bio lijep, ponekad i sunčan
popio sam jutarnje pivo s prijateljem od davnina
zabavio sam se s mojom predivnim crnim zlom, macom Sky
poljubio sam svoju vječnu ljubav...što bi još mogao poželjeti


ispratili smo vatromet i ostale bučne stvari...mirno
tek s ponekim treptajem uha
a svima Vama dragi ljudi, želim ovu-novu bolju nego proteklu
pozdrav iz srca, do iduće godine...a to nije daleko

komentari su iskljućeni na ovom postiću

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.