hawkeye_1306

16.12.2018. ( nedjelja ) u 13:06 (6)

tri dana obale...

40-510

nakon dugih mjeseci, ponovo putujem, a ove godine
to je uglavnom radi administrativnih obveza...ipak, treća sreća
ovaj puta kockice su pale u boljem poretku


pozdravio sam svoju macu Sky, ukrcao se u autić
putujem dobro, dan je gotovo sunčan, osim ponešto magle oko Ravne Gore


očito, dugo me nije bilo...na terasi raste malo drvo
no, ja volim drveće i ne pada mi na pamet ukloniti ga
vrijeme je za izvidnicu, mali krug starim selom, pa do velike rive
tradicija nalaže popiti pivo, kao i svaki puta tokom desetljeća


provjerim jesu li kamenčići na svom mjestu
pokupim nekoliko zanimljivih za buduće radionice...slijedi mjerenje


no...mjerenje stupnjeva celzijusovih, još uvijek imam
za ovu namjenu vrlo prikladan dječiji termometar za kadicu


brojevi su rekli svoje...na redu je kupanje


a nakon kupanja, još malo pogledati ''malu tvrđavu''
mnogi sati...i dani protekli su u izležavanju na njenom toplom kamenu


sunce pomalo odlazi, vrijeme je poći u toplinu sobice
a tamo, na pragu, čeka me malena maca, crna s bijelim šapicama
očito, slijedila me je jutros kad sam odnio ostatke hrane...


na odlasku, bio sam donekle tužan...
nisam mogao povesti macu sa sobom na put
pozdrav svima, do idućih događaja, iz srca

komentari su iskljućeni na ovom postiću

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.