hawkeye_1306

19.11.2016. ( subota ) u 13:06 (1)

nekoliko dana kasnije...

85-415

nevjerovatne, nemoguće klimatske okolnosti
budim se rano, dan se već nazire iznad krovova na drugoj strani ulice
žeđ me odvede u kuhinju, do mog vječnog prijatelja, bijelog frižidera
dok čekam da se pjena slegne, pogledam u prozor
termometar pokazuje 17 stupnjeva...u 6 ujutro..?
u nevjerici, provjerim i drugi, digitalni i nepogrešiv termometar
potvrdi mi već viđeno...temperatura je kao u ljetnoj većeri
misli mi odlutaju
vodio sam te za ruku prema zaljevu, bosih nogu, oštar kamen ceste
nisam osjećao kako mi se usijeca u stopala
jedino što je bilo važno, tvoja ruka u mojoj
na trenutak sam pomislio ... mogao bi biti tvoj
nekoliko mjeseci kasnije, možda godina, znam da nisam


( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.