hawkeye_1306

02.11.2016. ( srijeda ) u 13:06 (6)

nočas mi san ne dolazi...

80-410

kao nekih davnih dana, misli su mi odlutale
moja mala princeza vratila se u Požegu, tišina se spušta poput zavjese
oko dva, jutros, probudila me žeđ...sjetim se kako sam jedne noći
htio ostati trijezan, kornjače su plivale u kadi, a plivalo je i sve drugo
jer...zaboravio sam zatvoriti vodu
ukratko, nočas nema vode, kornjače spavaju, ja utapam žeđ i sječanja

pogledam u povijest, prekrasni dani, dugi, preliveni suncem, neumorna mladost
gledala si me tim očima boje...ledenog planinskog jezera
cijeli svijet je bio pod mojim nogama, rekla si, nemoj me više voljeti
odlazim...naravno, volio sam te još duge godine
danas, ne mogu reći da te još volim, ali da...odan sam ti u sječanju
i kada pomislim na tebe, tu je samo onaj osjećaj, samo onaj dan
hodali smo držeći se za ruke

godinama kasnije, kao u daljini, kao sjene proteklog vremena
svijetle tvoje oči...boje najraskošnije duge
rekla si mi, tvoje mjesto je zauvijek osvijetljeno u kućici mog srca
tek kasnije sam shvatio, kao mnogo puta u mom trajanju, prekasno
da je tako...i danas, desetljeće kasnije u oknu mojih misli svijetli žar
nada da će te to svjetlo nekad donijeti k meni...znam
tako neće biti, nikada, ali ono što je važno
tvoj otisak u mom životu, neizbrisiv

viđamo se gotovo često, društvo je malo ali s godinama iskristalizirano
razumijemo se i bez riječi onih dana kada su riječi teret
ili razgovaramo...kako nismo znali nekad
dakako, prekasno je, onog proljeća, znao sam da je to rastanak
želio sam ti reći, želio sam biti tvoj...šutio sam ne nalazeći riječi
a ti, u svojoj šutnji gubila si kao i ja, jednu nedosanjanu priću
nakon mnogo godina, kažeš, tako sam patila...
zatečen svojom neizrečenom krivnjom pokušam, iako znam da je uzalud
pitam te, zašto si mi nisi dala znak...znam, glupost, niti ja nisam
a mogao je to biti jedan predivan početak

nebo je već svijetlo, a ja...mislim na tebe i kako je beskrajno dugo
od kada sam te držao u rukama, predivnu
a tvoja kosa boje vatre blista na suncu


( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.