hawkeye_1306

15.06.2010. ( utorak ) u 13:06 (14)

173

moja priča na natječaju...dakle, klik :
http://casanovafestprice.blog.hr
i nemoj da bi netko glasao za druge...inače...




soba je bila preplavljena suncem,a ja...gledao sam te u tišini kako spavaš
tvoje oči gledale su u neki drugi svijet, usne su šaputale bez glasa
prve, gotovo neprimjetne kapljice znoja svjetlucale su na tvom tijelu
ruka,do maloprije opuštena, probuđena slikama koje si samo ti vidjela
utonula je među tvoja bedra, prsti se isprepleli s kovrđama tvog izvora
i igra je počela...prsti u najnježnijem plesu, grudi se napinju željne zraka
uzdrhtala, otvaraš oči, pogledi nam se susreću, zoveš me...
samo mom oku vidljiv pokret bedara, spuštam se na koljena pred tebe
tvoji prsti uzmiču i moje usne ljube tvoj predivni cvijet


( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.