hawkeye_1306

22.05.2009. ( petak ) u 13:06 (42)

nad mojim sivim gradom nadvili se oblaci, pretopao vjetar podiže prašinu
dok obavljam posljednje dnevne zadatke, u mojim dječaćkim očima
protiče sasvim drugi prostor, vrijeme i događaji...polako putuju valovi
mirišu čempresi, borovi, šušti lišće maslina putem do obale...a ti
držiš me za ruku, dok hodamo ja znam da me gledaš, brojim korake
do sjene onih prastarih borova pod kojima smo vodili ljubav, gdje...
gdje sam te ljubio kradom, gdje tepih borovih iglica utišava korake
tamo smo bili sami i slobodni...tada možda nesvjesni neponovljive
kratkoće tog trenutka, ti i ja, polusvjetlo pod krošnjama...pijesak curi
kroz tijesan struk pješčane ure, naizgled beskrajno sporo, a tako...
brzo me k tebi vodi, svi beskrajni sati bez tebe nestaju kao sjenke
dok te gledam kako hodaš kraj mene s onim predivnim osmjehom
baš onim osmijehom...
kojim je blistalo tvoje lice kad prvi puta smo se sreli

........................................................................................................
pozdrav iz srca
........................................................................................................
( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.