hawkeye_1306

04.05.2009. ( ponedjeljak ) u 13:06 (32)


dolazi jutro...budi me sunce, tvoja ruka prebačena preko mog tijela
gledam te usnulu, na licu ti je još onaj predivni trag osmijeha...a ja...
osluškujem tvoje mirno disanje, pomičem rasutu kosu s tvojih usana
polako se izvlačim iz tvog zagrljaja...tihim, izvježbanim pokretima
da ne poremetim tvoj najljepši jutarnji san, pripremam machiatto
u velikoj šalici...kad se probudiš mora biti vruč i mirisan, sjednem...
milujem te pogledom, čekam onaj trenutak kad ćeš me pogledati
svojim lijepim, snenim očima a ja...kazati ću, dobro ti jutro draga
ti nećeš reći ništa, samo ćeš raširiti ruke...i ja ću se priviti uz tebe
šutjeti ćemo obasjani jutarnjim suncem, ljubiti ćemo se dugo, dugo...
kasnije, mnogo kasnije...pripremiti ću novi machiatto

........................................................................................................
pozdrav iz srca
........................................................................................................
( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.