hawkeye_1306

28.02.2009. ( subota ) u 13:06 (36)

o hrani bez seksa..........nova serija, dio (1.) prvi


............................. .............................................
subota, pospano sunčano jutro...budim se pomalo žedan od sinočnjih piva
soba je tiha i ... prazna...okrećem se na drugu stranu, licem prema suncu
mirno uživam u toplini, razmišljam o svemu što su mi donijele godine
vrata se tiho otvaraju, uvjerena da još spavam, zakonita skuplja stvari...
pokušava se iskrasti i otići na selo prije nego se probudim
povučem je na krevet i pritisnem cijelom, uff-nije to malo, težinom tijela
gledamo se iz blizine, kako već dugo nismo...dok potežem dolje njene gaćice
kaže mi zadihano...nemoj, sad će curice završiti s doručkom...i bi tako...
dok curice cvrkuću o tome što sve trebaju ponijeti i što će sve raditi
ja je gledam obasjanu jutarnjim suncem i pitam se zašto smo tako daleko
kasnije, ne mnogo kasnije, mahnem im s prozora, razmišljam
čime bi se mogli danas hraniti moj sin i ja...naravno, jednostavnost je uvjet

danas će to biti :
umak od šampinjona i riža, salata od graha
...
sitni šampinjoni jednostavno razrezani na četvrtine
lagano posoljeni i ubačeni na već preprženi luk
a prije nego li su gotovi, preliveni s pasiranom rajčicom
uz to ide sasvim obična riža, važno je jedino da nije prekuhana
i salata od graha, ovaj puta iz konzerve...luk, ulje, ocat, papar
kruh je opcije, a ja volim onaj iz kalupa, još malo prepečen
to je to...naravno, za mene još i osam piva, ledenih...

............................. .............................................
što još dodati...da vam želim više uspjeha pri skidanju gaćica...pozdrav iz srca
............................. .............................................
( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.