hawkeye_1306

07.01.2009. ( srijeda ) u 13:06 (2)

UPDATE:
hvala na pitanju, cenzura mi je skinula najnoviju slikicu...
da, tu koju spominjem u postu, pa sad, kad već nema slike
par riječi...društvo koje spominjem je vrlo oskudno odjevena
djevojka, čini mi se da nosi jedino prirodno krzno a i to vrlo
minimalistički, mjesto zbivanja su drvene klupe starog vlaka
heh...lijep prizor...a cenzorskim tijelima poručujem jasno:
pošaljite mi zakonitu ili još bolje kćer da mi popuši...
samo
najavite se na mob koji je na blogu, da rezerviram termin...
hvala na pažnji
-----------------------------------------------------------------
x
-----------------------------------------------------------------
ponekad se sjetim vremena prošlih...dana mladosti
sve je bilo lako, a novac je imao sasvim drugu ulogu
čak i kad ga je bilo, nije se imalo što kupiti njime...
automobile smo s mog prozora brojali na prste
jedna ruke naravno, na ulici smo igrali nogomet
a na more sam putovao vlakom...jbg, tu završavaju
lijepe uspomene, uf, nikada nisam volio vlakove...
vjerovatno zato što je ovakvo društvo u vlaku
moguće naći jedino u svijetu mašte... pozdrav iz srca
-----------------------------------------------------------------
( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.