hawkeye_1306

29.12.2008. ( ponedjeljak ) u 13:06 (13)

.......................... ......................................

godina je na kraju...događaji koji su se zbili u mom životu...
bilo ih je raznih, a uglavnom su svi vezani za ljude oko mene
jedino drugo vrijedno spomena je da sam kupio onaj plavi autić
da sam se prilično navozao s njime i uredno ga uništio...šmrc
a ljudi ko ljudi, svašta se može od njih očekivati ali iskreno...
ova godina mi je donijela neusporedivo više zadovoljstva
nego razočaranja, makar to jedno jedino, je al baš veliko...jbg
već sam vam mnogo puta napisao da vas sve volim i da mi je
dragocjeno vaše prisustvo i prijateljstvo i nadam se da znate da
je to doista tako...u nemogučnosti da svima pojedinačno zahvalim
svima vam želim sreću i zdravlje i da mi oprostite ako sam ikada
rekao nešto što je povrijedilo nekoga od vas...pa ipak, moram...
napisati tri osobne zahvale
tebi koja si mi dala osječaj da nisam sasvim sam kad sam bio u ponoru
tebi koja si me zavoljela takvog savršenog u svom nesavršenstvu
tebi koja si prekinula šutnju i skinula ogroman teret s mog srca i duše
to bi bilo to...dovoljno za ovu godinu...budite mi veseli i lijepi...
pozdrav iz srca
............................. .............................................
( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.