hawkeye_1306

24.12.2008. ( srijeda ) u 13:06 (10)

.......................... ......................................

BLISTAVO SUNCE,
BLISTAVI SNIJEG...
U KUĆICI VATRA GRIJE
ALI NE TAKO TOPLO
KAO TVOG SRCA ŽAR OVAJ PRELIJEPI OKVIRIĆ OSTAVLJAM
NA BLOGIĆU KAO ZAHVALU BLOG.HR-u
ZA SVE VRSTE PROBLEMA U RADU NA
BLOGU, BAŠ LIJEP DAR ZA KRAJ GODINE
KADA SMO SVI ŽELJELI ULOŽITI DODATNI
TRUD I ULJEPŠATI NAŠE BLOGOVE...
GLAVNO DA REKLAME ISKAČU POSVUDA
............................. .............................................
svima vama što ste mi vjerni otkada ovdje dijelim s vama misli
što mi dolazite i kada sam ne dolazim, tješite me kad sam tužan
radujete se samnom kad moje oči svijetle srećom, a ponajviše
vam hvala na darovanom vremenu i prijateljstvu...želim vam da
budete zdravi i u novoj godini ostvarite ono što vam je u srcu
najveća želja i da teški trenutci nikada ne dođu na vaša vrata
- - -
danas sam dobio sms od svoje drage prijateljice i želim s vama
podijeliti osječaj da vrijedi darovati i kada se ne očekuje uzvrat
... hvala ti što si mi dopustila da objavim


Hvala ti Hawk, zdravlje nam je najbitnije
ostalo ćemo nekako progurati
sve naj ti želim i hvala ti na svemu
bio si mi najveća podrška
u najtežim trenutcima uz mene
tvoja dobrota, srdačnost, pripravnost založiti se
i nesebičnost koju si mi dao kada mi je bilo najteže
neću dok sam živa zaboraviti
ljubim te i želim ti sve najbolje

............................. .............................................
( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.