hawkeye_1306

03.11.2008. ( ponedjeljak ) u 13:06 (6)

.......................... ......................................

ETO ME OPET 
NA INTERNETU
MRNJAU-U-U-U evo me opet malo...s Planine
nedjelja, predivan sunčan dan
boje jeseni su nadvladale zelenilo
moj planinski mačak pomalo
oblači zimsko krzno...a ja
kao i mali gušteri što se kriju u zidu
uživam u toplim zrakama sunca
............................. .............................................
još nekoliko rijeći...
Pegica ... hvala ti na posjeti i lijepim riječima
Malena ... nikamo, nažalost...odsutan sam bio zbog problema s net-om
Zvjezdice ... hvala ti, lijepo je da si opet tu
Kira ... pozdrav i tebi, hvala
Anchi ... ne brini, ja nemam love pa nemogu ni bez nje ostati
Sanja ... nadam se da više nećeš izbivati tako dugo
Nataša ... naravno, poznato je da ja sve znam...
Koraljka ... nikada nije kasno, hvala
Vatrena ... hvala, svakako je bilo tako
još jednom hvala svima na lijepim željama ... pozdrav iz srca
............................. .............................................
( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.