hawkeye_1306

11.08.2008. ( ponedjeljak ) u 13:06 (30)

.......................... ......................................

BAZEN JE JOŠ U FAZI
PUNJENJA...IPAK TREBA
NASUTI 17 TONA VODE... evo me konačno s fotkama s bazena...
doduše, ovo je još iz faze punjenja vodom
a kasnije...jbg, fotić nije otporan na vodu
sve u svemu, instalacija je dobro prošla
a proteklih desetak dana smo ga isprobali
nadam se da i vama lijepo teku dani
pozdrav iz srca i ... do plivanja
............................. .............................................
( komentari su iskljućeni na ovom postiću )
žao mi je što nije bilo svečanog puštanja u rad ali...
nekoliko je razloga tome, nijedan nije za javnu objavu
Malena ... noćno kupanje, i ja to volim al nemam s kim...dođeš ?
Anchi ... Malena je ovaj puta uzela 1. mjesto, ali i 2. je odlično
Riječi ... mnogi bi dali milijune za bazen na krovu zgrade
Koraljna ... bazen 3 metra od mora..?
Odmorčica ... pozdrav, poziv vrijedi za sve
Nataša ... ti znaš da sam te prvu pozvao...a ni u moru nije bilo loše
lijepo je to, buć, buć, ali ja sam i dalje sam u bazenu ! ! !
...
ODGOVOR
zabrana komentiranja nije zabava nego tako želim vaše nove
komentare imati na zadnjem postiću, jer ako mi pišete na starijima
mala je vjerovatnost da ću to navrijeme pročitati...ako ima više
postića u istom danu, komentiranje je moguće na najdonjem
iz razloga da se ne odvajaju sličice jedna od druge, reklo bi se
da su to detalji koji bi trebali poboljšati preglednost bloga...
uspješno ili ne, meni se sviđa... pozdrav iz srca

( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.