hawkeye_1306

04.07.2008. ( petak ) u 13:06 (12)

.......................... ...za mene, prvi dan ljeta......

EVO MOJIH MALIH
GMAZOVA NA TRAVI
JADNE ŽIVOTINJICE
NEZNAJU ŠTO JE TO eto...i to je prošlo, upisali smo se u školu
moglo je sve to proći i sa manje stresa
ali sad je to iza nas...nadamo se boljem
princeza je prošla ispit u plesnoj školi
i ona je sad već upisana...a moja mirna kći
moja dragocjena Anchee, s njom ionako
cijelu godinu nije bilo ni najmanjeg problema
............................. .............................................
( komentari su isključeni na ovom postiću )
sada, konačno, možemo se posvetiti manje ozbiljnim ali ugodnijim temema... jer
danas je prvi dan našeg ljeta...obavili smo što smo morali...a sada samo zabava
ekipa će za vikend biti na selu, ja ću na Planini dovršiti pripreme za montažu
bazena pa će tokom idućeg tjedna i to biti u funkciji.....ne, nisam zaboravio
party je otvoren od trenutka puštanja u rad...naravno da ste vi prvi koji će znati
za sada toliko...volim vas sve i šaljem ( kao ledeno pivo hladan, osvježavajući... )
pozdrav iz srca
---
Malena ... jedan brzi, budi mi samo jednu, vruču asocijaciju...
Uzorita ... dobro mi došla, često mi dolazila...
---
Koraljka ... za sada uživam u tišini, sam sam doma
Odmor za umorna srca ... dobro mi došla na moj mali blog
Mimozice ... ništa nije ljepše od osmijeha
Malena ... malo mašte...brzo, vruče...seksić nabrzaka..?
Foxxyy ... imali smo i mi ježića...naći ću fotke
Uzorita ... sve sam pogledao, fotografije su krasne
( neznam zašto nisi mogla komentirati na blogeru...valjda neki privremeni problem...)
Malena ... to je bila samo asocijacija na tvoj komentar...
Sanja ... hvala ti, moglo je i bolje, ali...zadovoljan sam
---
eto...za danas...neka vam je ugodna noć...pozdrav iz srca
---
Anchi ... zapravo jesam, odmah iznad tvog prethodnog komentara
ali ti si mi uvijek draga posjetiteljica i prijateljica
pa mogu i ponoviti...hvala ti
što smatraš moj pozdrav vrijednim pažnje...dobro jutro ti želim

---
( komentari su isključeni na ovom postiću )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.