hawkeye_1306

01.07.2008. ( utorak ) u 13:06 (9)

.......................... ......................................

NAŠA NOVA ŠKOLA
LIJEPO MJESTO U
PARKU USRED GRADA eto...i to je prošlo, dosta glatko
bili smo u novoj školi
predali dokumentaciju...
lista će biti objavljena u četvrtak
uz malo sreće...u petak je upis
nadam se da 'žnora' neće trebati...
dan je već pri kraju, pozdrav iz srca
............................. .............................................
( komentari su isključeni na ovom postiću )
Koraljka ... umori te 'što-ja-znam'..?
Malena ... lijepo si uočila onaj iako, već je pod stolom
Foxxy ... nije to zadnji Garfield, a i ja sam stalno tu...
Nataša ... imaš pravo, Malena uvijek ima lijepih rijeći
Noname ... Balašević, uvijek iznova iznenadi, zar ne

---
primjetio sam...sve je kraća lista mojih " tu ste mi..." linkova
u zadnje vrijeme Ponočna, Pegica, Grizz, Mirdia...žao mi je
svaki vaš odlazak ostavlja znak u mom srcu

---
Koraljka ... ja se više volim umorit od ljubljenja
Anchi ... prijateljice, pusa
Malena ... pisao sam ti tamo, glavu gore...možeš
Snježo ... pa...nadam se da neće bit ko ja...
Putena ... škola me više ne zanima, ali učim u krevetu...

---
laku vam noć želim i pozdrav iz srca šaljem
---
Dijete ... hvala na pozdravu...imaš možda neki rashlađujući..?
Sanja ... biti će, znam...hvala ti

---
( komentari su isključeni na ovom postiću )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.