hawkeye_1306

30.06.2008. ( ponedjeljak ) u 13:06 (5)

.......................... ... dan po dan, pola godine....

završila je školska godina
princeza zaigrano završila 4.razred
Anchee, naravno 5.0 ... a veliki...
jadnijeg vrlodobrog nisam vidio
no...idemo dalje, sutra je upis
u srednju školu, a kako je red
i običaj, imamo i "žnoru" u školi...
toliko o tekučoj problematici, vručina je zaista pritisla, čak je i meni previše...
ovih nekoliko dana na moru obalu jedva da sam i vidio, nisam imao volje niti plivati
u subotu, nakon povratka, nekako me je tuga stisla ... ovaj moj blogić...
ponovo će promijeniti lice, ako ste primjetili - ovaj mjesec sam stavio postić
svaki dan, čak i onih dana kad nisam bio u zg...to mi se učinilo zgodno
naravno, uvijek slijedi neizbježno 'ali'... nisam osjetio baš neko zadovoljstvo
nego prije olakšanje što je mjesec na kraju i mogu se vratiti na staro...
nasumičnom pisanju u slučajnim događanjima, uostalom, ljetno je vrijeme
svi se pomalo okrečemo odmoru ili barem odmaku od cjelogodišnje rutine
tako ću i ja malo predahnuti s pisanjem ... na sveopče zadovoljstvo
želim vam svima lijepo ljeto, odmor, da mi budete sretni
nekim skrivenim kutkom srca i za sebe se nadam tome, iako...
što bi vam još mogao reći...hvala vam dragi prijatelji na svakom trenutku
koji ste mi darovali dolazeći na moj mali blog, volim vas sve i šaljem
pozdrav iz srca
( komentari su isključeni na ovom postu )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.