hawkeye_1306

20.06.2008. ( petak ) u 13:06 (9)

.......................... ......................................

NETKO JE REKAO DA
NE VOLI ŽUTU BOJU ? relativno miran dan...zadnji dan škole
vraćaju se rano kući, jedemo u miru
danas, to je piletina sa šampinjonima
lijepo mi je to ispalo, još ljepše prijalo
kada ekipa ode na selo...spusti se tišina
zatvorim oči i već sam tamo
"...a kada me dotakne, ja protrnem..." (parni valjak)
............................. .............................................
( komentari su iskljućeni na ovom postiću )
Nataša
Koraljka
Foxxyy
Zvjezdice
Malena

baš ste mi se lijepo napričale na prethodnom postiću ... nego
gdje je ono...diskrecija zajamčena..?
... pozdrav iz srca

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.