hawkeye_1306

18.06.2008. ( srijeda ) u 13:06 (5)

.......................... ...moj mačak, zvani Mačak...

OVO JE MOJ DOBRI
PLANINSKI MAČAK kako dalje, tako ovdje ima sve više
raznih bića iz životinjskog svijeta...
danas je to jedan lijepi, debeli mačak
što obitava na mojoj planini...i okolici
pa se iz te okolice ponekad vrati
poderanih ušiju...jbg, jaka je konkurencija
ni mačak nemože samo tako dobiti macu...
............................. ...........................................
( komentari su iskljućeni na ovom postiću )
princeza večeras ima završnu priredbicu u kazalištu trešnja...a položila je i ispit
za prelazak u drugi razred plesne škole...najljepši pozdrav iz srca
vam šaljem
Nataša ... volim kad su svi zadovoljni, nažalost rijetko je to
Koraljka ... mačak je ljepši, ipak je puno mlađi od mene...hihi
Malena ... i ja više volim mačkice...
Foxxyy ... najbolje se uvjeriti vlastitim očima
Nataša ... logično je da mačak voli mačkice, zar ne

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.