hawkeye_1306

17.06.2008. ( utorak ) u 13:06 (8)

.......................... ..................................

EVO...IMAM I JA
KORNJAČICE...
TOČKICA  i  UČO u zadnje vrijeme, ovo je već drugi puta
da mi viđeno na njenom blogu da ideju...
Koraljka...kornijeva ekipa je prekrasna
a ovdje su na slici moje dvije ljepotice
četiri godine stare kalifornijske kornjače
zovem ih Točkica i Učo...
donekle umoran, pozdrav iz srca
............................. ...........................................
( komentari su iskljućeni na ovom postiću )
još da vama što mi tako brzo i lijepo pišete odgovorim...
Ljubavnica ... možda jesu, makar mislim da su obje curice
Foxxyy ... nadam se da hočeš...a kada dolaziš ?
Mimozica ... da, zaista su lijepe...na svoj način
Koraljka ... lijepa je ona fotka, možda samo tehnički nesavršena
Malena ... hm, nisam o tome razmišljao na taj način...
Nataša...zapravo ne samo jedna, ali jedna mi je sasvim posebna
Malena ... istina, nisi...šmrc...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.