hawkeye_1306

13.06.2008. ( petak ) u 13:06 (8)

.......................... današnji dan, moj rođendan

DANAS JE MOJ ROĐENDAN
DRUGI ŠTO GA DOČEKUJEM
S VAMA DRAGI PRIJATELJI nije mi to previše važno...ali ipak
dosta toga se dogodilo, mogu reći
više lijepoga nego tužnog...
pratili ste me, ponekad kritizirali
bili mi podrška, dali mi nadu...
danas, s vama, sretan sam
što reći ... iz srca vam svima hvala
............................. ........................................... s obzirom da se komentari još uvijek ne pokazuju na blogu
svoju malu zahvalu napisati ću ovdje :

Foxxyy ... kako je krenulo, najpotrebniji su mi čelični živci
Koraljka ... za dušu je lako, a ni tijelu više ne treba koliko nekad
Malena ... radije bih osobnu dostavu ovako delikatne pošiljke
Tragovi... nakon toliko dugo vremena, danas si tu, hvala ti
Nataša ... oprosti, mislio sam da je to već općepoznato...
Snježo ... star sam ali starim kao vino...sve sam bolji...
Sanja ... svjetlost tvoja neugasiva je na mom blogu
Janić ... hvala ti draga

za sada...pozdrav iz srca

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.