New sunrise

utorak, 13.11.2007.

Ova nova situacija, otvara stare stvari - koje su kratkoročno bile pospremljene u ladicu. Ovaj post je jedna sekvenca iz našeg odnosa.

Imam neki ludi osjećaj da je naš brak mrtav. Trudimo se svak sa svoje strane (pretpostavljam da se i on trudi na neki sebi svojstven način), ali nekako ne ide pa ne ide. Sa svakom novom situacijom sve je teže. Pričam sad za sebe, ali vjerujem da i kod njega stvari ne stoje drugačije. Iscrpila sam se s vremenom, svaki puta ponovo, pitam se čemu i zašto? Eto još jedne bebe na putu, pa valjda zbog toga.
Prije tri tjedna dogodio se izlazak i većinom je protekao dobro čak više neko OK, no jedna situacija pri tom izlasku bila je meni odvratna i time mi mi pomutila sve ono lijepo, tim više što se desila pred kraj tog našeg izlaska;
Dakle, usred plesa je izjavio da je vidio neku gđu koju valjda nije vidio nekih 11 godina i da joj se ide javiti. Prestane plesati, krene on prema njoj, a ja ostanem sama na sred plesnog podija. Otišla sam sjesti za naš stol. Izađe s njom pričati u predvorje, ja i dalje čitavo vrijeme sjedim sama. Vraća se nakon nekih pola sata, zajedno s njom u prostoriju, predstavlja je ovako, to je ta i ta, evo da vas upoznam da ne misliš šta radim. Prevrćem očima i kažem ja sam ta i ta. Idemo plesati - pita. Palim cigeratu i kažem, taman sam zapalila. Popušim cigaretu, dižem se, krene i on i pita idemo (misli plesati) - idem na WC, kažem. Tek toliko da vidiš što je pristojnost, ako ništa drugo; Istu stvar, mogao je napraviti na puno ljepši način. Mogao je pričekati da završi ples, mogli smo zajedno otići do nje, mogao nas je upoznati, mogli smo sjesti zajedno s njom i mogao je pričati - ako nemaš što za skrivati, ne smeta ti, a mene ne bi otprašio, niti bi me ostavio samu. Nije da izlazimo svaki dan, već svake prijestupne godine. I onda mi čitavo uzbuđenje zbog izlaska s njim nestane. Uzbuđenje nije bilo u izlasku kao izlasku, uzbuđenje je bilo u tome što je to značilo da ćemo provesti vrijeme skupa, sami bez djece, posvetiti se jedan drugome to malo vremena i malo uživati.

13.11.2007. u 13:45 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

0

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moje životne situacije....a bilo je svega....
ovaj blog je svojevrsni dnevnik....svrha?
svekolika - neka moja iskustva možda pomognu
drugima, vaši komentari pomoći će mi da bacim
pogled na istu stvar iz nekog drugog kuta....



Online Users



Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

mailto:

hannah07@net.hr