Zašto volim Japan - Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno. - Blog.hr

Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno.

petak, 24.08.2007.

Zašto volim Japan

Image Hosted by ImageShack.us


Gdje su strasti snažne,izvori Božanskog
su plitki.

Image Hosted by ImageShack.us


Nemate li štap,uzet ću vam ga.
Imate li ga,dat ću vam ga.

Image Hosted by ImageShack.us


Put zena zahtijeva veliku vjeru,veliku sumnju i
veliku hrabrost.Nijedna prazna glava neće mu se
usuditi doći blizu.

Image Hosted by ImageShack.us


Kada otvorite knjigu prof. Devidea "Zen"(to je ona s žutim
koricama,vidi dolje) dočeka vas slijedeći tekst :

Dok smo mi laici-posjetioci,nakon obuke u zazenu,po
običaju hrama Soji-ji prali hramske zahode,motrio sam
kako taj isti posao radi jedan njegov redovnik;s krpom
u ruci-bez gumenih rukavica-prao je pod i brisao ga od
ostataka prljavštine i mokraće,a četkom je čistio zahodske
školjke od ostataka izmetina.Sve smo to,doduše,radili i
mi,ali bitno drugačije.Čini mi se da je većina nas svrhu
tog posla vidjela u tome da nas pouči poniznosti i
skromnosti.Međutim,s lica i pokreta redovnika vidjelo se
nešto posve drugo:Naime,da on čišćenje zahoda
doživljava kao nešto obično pri čemu nije potrebna
nikakva samodisciplina.Jednostavno,to je posao kao i
svaki drugi.Tome redovniku-čije mi ime nije poznato-
posvećena je ova knjiga.

Image Hosted by ImageShack.us


...na babl blogu možete čitati o razlici pristupa radu
japanaca i hrvata...

-----------------------------------------------------------------------------------
na molbu pojedinih blogera (vidi dolje) stavljam još jedan svoj haiku
pokušaj,mada ne kužim kaj vidite u njima, ja sam samo zaljubljenik u
haiku poeziju,a ne majstor haikua,ne znam ništa o tome...ipak,drago mi
je ako vam se sviđa,pa evo jednog:

proljetna noć
vrisak tramvaja
pozdravlja budne

Oznake: zen

- 10:44 - Komento o nokoshite kudasai (20) - Isprintaj - #