Gurmanka

14.06.2018., četvrtak

PIZZA PECIVO

Pozdrav svima!
Već svi znate da se volim igrati s tijestom i praviti razno razne pogače, kiflice, pite... Jučer sam za večeru napravila ova peciva koja su svojim ukusom i mekoćom potpuno iznenadila i oduševila cijelu moju ekipu, pa i mene samu. Potpuno isti sastojci kao i za pizzu, a okus i izgled drugačiji. Nešto staro, nešto novo i evo pizze u drugom ruhu, nešto malo interesantnijem, ali uvijek prepoznatljivom :)
P.S. Večeri ispunjene nogometom su pred nama, iznenadite ga i razveselite možda baš ovim pecivom :)
Sastojci potrebni za tijesto:
500 g glatkog brašna
svježi kvasac + žlica šećera
100 ml mlijeka
250 ml tople vode
50 ml ulja
žličica soli
Napravite kvas od toplog mlijeka, kvasca i šećera te ga dodajte ostalim sastojcima kada se digne. Zamijesite glatko tijesto i ostavite da miruje sat vremena. Kada se tijesto diglo razvaljajte ga u pravokutnik i narežite na 12 kvadrata. Dalje prepuštam vašoj mašti na volju, napunite ih vašim omiljenim sastojcima i oblikujte u male loptice.
Svoje tijesto sam prvo premazala domaćim paradajzom, naribala malo šunke i u sredinu svakog kvadratića stavila kuglicu mozzarelle. Oblikovala sam ga u male loptice i poslagala ih u okrugli kalup za torte.
Tijesto sam premazala otopljenim maslacem i posipala parmezanom te pekla na 200*C dok peciva nisu dobila lijepu boju!
Servus i uživajte u malo drugačijoj varijanti pizze, ali vjerujte mi jednako ukusnoj :)
U slast :)

Oznake: kruh i peciva, pizza, mozzarella


- 08:04 - Komentari (28) - Isprintaj - Link

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2018 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

KONTAKT

TORTE

KOLAČI

KRUH, PECIVA I RAZNO