gluvarenje u rupi

srijeda, 04.04.2007.

Subota, 31.03.2007 "Svadbas u Arsenala" i još puno toga


Dakle sidim ja u znanstvenoj knjižnici i skužim da je subota i skužim da s Perkom nisam bila na kavi već 567 godina, stoga joj poslah poruku da dovuče svoj guz i skupi me u istoimenoj knjižnici. Perka me skupila s tim da nismo ni sumnjale da će taj dan biti stvarno STRAVA.Kako se nismo odavno vidile jerbo sam ja bila doma i popravljala zubalo, trebalo je prokomentirati dooosta toga. Svoje guzove smo prvo dovukle do Zodiaca al budući da tamo nije bilo mista, uputile smo se kao prave "gradske" cure u Inside-a. E a onda je slijedilo prožvakavanje svega šta se desilo u zadnjih misec dana na sveopće zgražanje konobara, baj d vej, jednom je ispala pepeljara od pustog našeg kokodakanja, smijanja i graktanja(tako uvijek biva kad se nas dvije ne vidimo neko vrijeme)...nakon sveopćeg pretresanja svih mogućih i nemogućih tema i temica uputišmo se u CITADELLU.Sreli smo Tihanu i Editu koju nismo vidili nekih par godina...zatim smo sreli miju sorellu Inu koja je tribala biti negdi na putu za sjever Hrvatske al je ona lipo zaspala i odjebala putovanje. Ina, Perićka i moja malenkost je pričekala Batka, Batana iliti ga Inge koja se upravo vratila sa ekskurzije from Italy...nakon ručka u DHM-u uputile smo se do Rive na drugu kavicu, samo šta smo ovaj put "graktanje" udvostručile Inom i Batkom. Nakon kavice koju smo ispijele neka tri sata na lijepom zadarskom suncu uputišmo se u dom, studentski naravno...isprid doma smo srele Gambyja kako nosi OGROMNI ventilator kojem je dao ime Davor i koji će ga spašavat ovo lito. Perićka je otišla u stan posolit neko meso jerbo smo posli tribali ići na kapetansko...inače "DEČKI" kako ih mi zovemo radili su roštilj. Na roštilju je bilo veselo, stara ekipa, stare priče...ja i Perićka se vratile svojim nezaboravnim pričama o tome di smo se i kako sve crnile, opijale i blamirale...ej Pero Ždero kako sam se ismijala. I samo da napomenem psu Rudolfu je "zapela" kost u grlu koju mu je Perićka izvadila i spasila jadnog psića od negativnih posljedica...Ina me nazvala i rekla da je ekipa iz doma sredila ulaznice za Svadbas u Arsenala i da ja skupim još ekipe pa ćemo svi biti na listi za besplatan upad. Perićka, Iva i Inge su me otkantale pa smo ja i Ina otišle u Arsenal u kojem su nas čekali Gamby, Ivana, Marija i još neka ekipica. Taman smo stigle na početak koncerta, ja sam pobjedonosno naručila kamilicu...ALO KAMILICU, svadbasi su sviruckali i to je onak neloše zvučalo...atmosfera je bila zakon, svi su nekak bili dobre volje i ljuljkali se u ritmu pisama "raširi ruuke, ruke su ti kuke" upri iz sve snage nek se cijedi znoj...e i samo da napomenem da je meni ova njihova najpoznatija "Treblebas" još i najgora, prikraju koncerta sam čula pismu, mislim da se zove"Amerika" i pisma je stvarno SVJETSKA. Eto koncert je već počeo, mene je Gamby malo zadužio za dokumentiranje svega na digitalac kad evo ti se poruka od Perićke da će one doći...al kako više nisu bile na listi za upad dosjetila se ona provjerenog šarma.Izbacivaču je lipo ispričala kako upravo dolazi sa roštilja i kako joj kosa smrdi po dimu i kako je već bila unutra al nema karte i kako bi stvarno bilo u redu da ih pusti šta je jadni čovik i učinio... i eto nisam baš uspila uhvatit detalje koji su ovaj dan učinili prekrasnim, al stvarno prekrasnim, al morala sam to opisati na blogu..oni koji su sudjelovali te subote u zgodama i nezgodama, pogotovo na kapetanskom igralištu znaju o čemu pričam...e i još na kraju...Ina, Ivana, Iva, Inge, Perićka i moja malenkost otišli smo do puba...ja i Perićka smo zarepale dobrih par minuta, Grgaaa nam se smija, dakle sve po starom, ljudi se ŽDRALILI....DAN JE BIO KAO STVOREN ZA BRUMOVO ISTRAŽIVANJE U NOVOM GRADU...i to samo na jednoj kamilici i par gutljaja vode sa okusom jagode...
E i još na kraju svima vam želim Sretan Uskrs i dobro iskorištene blagdane i tako dalje i tako šire....pamet u glavu a ne u guzicu....hasta la vista

P.S slije ću uploadati kad se vratimo s praznika i kad ih "posudim" s Gambyjevog digitalca
P.S Gamby, bobica je stavila linkove za naše blogove na forumu...ala jesmo vace...


- 08:32 - Komentari (2) - Isprintaj - #