gluvarenje u rupi

ponedjeljak, 17.12.2007.

23



Ova je planeta sva suha
sva šiljasta i sva slana.



poigravam se šarenim lopticama
a riječi su stale
poput mirisa terpentina
bosim nogama razgledavam lica
u umotanoj prašini
poput zaboravljivosti posthumne
škrto, olovno i oštro je nebo
ruke za kojima sam polupijana
tragala
u zakutcima šporkim
nečiste sjene igraju bizarno
u razvratnoj noći
nasilu odnešena osobnost klaunova

na trpezi bola
šiljcima razdvojena uspavana tuga
ne možeš pojmiti
kuda sam sve ogoljena snivala
na treptaju sunca, pod šikarom šikanirana rosom
i mirisom mjeseca

jutros sam se ogledavala na površini ostakljenoj jezerom



Image Hosted by ImageShack.us

- 20:33 - Komentari (5) - Isprintaj - #

nedjelja, 16.12.2007.

Praznina...



nad mojom glavom visi putokaz
odvest će me u zakrivljene dane
poput ovih nesimetričnih krikova
i nerazumljivih pogleda

mirisom mene množiš misli

ugrušci koji su ostali umjesto snova
ukazuju na bolest osjećaja
dobit ću nagradu za uspješno kupljenje mrvica
sa poda

modrozelena minijatura misteriozne marionete

odbijam sudjelovati u povorci lažnih kraljeva
odvoji mi jedan pramen da ga pospremim u okvir
izgubljenih bitaka
opet sam strelicom promašila čitavi krug

pokušavam prazninu popuniti poljupcima



Image Hosted by ImageShack.us

- 13:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #