gluvarenje u rupi

četvrtak, 27.03.2008.

Video poezija

UMJESTO ČESTITKE ZA OSMI MART





GALAXY FAR FAR AWAY






- 00:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.03.2008.

...galaxy far far away...

...poput ove nagle bure što ruši mostove i kitice cvijeća izvlači iz korijenja,promaja mi razvači lice u sjetan odlomak iz djetinjstva, zgužvana kesa bombona u džepu prepunom mrvica sa stola, ostajem uzburkana poput plićaka u vrijeme pliminih navala

mislila sam da je lagano - poput otkinutih latica tratinčice - voli me, ne voli me

bijela, krhka i lomljiva balerina otkucava pepeljugino ponoćno zvono - izvan mene nema ničega što bih mogla naučiti dok sastavljam jučer u danas u sutra

noge su se smrzle od pustog čekanja

trpam ruke u džepove
hladno je.


Image Hosted by ImageShack.us



- 13:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #