Ja nisam luzer...

28.02.2007., srijeda

Optimizam je nešto cool....

Vjerni prolaznici kroz moj blog su možda primjetili da jedna osoba ostavlja komentarenježnog sadržaja, a ja vas nisam obavijestio o tom. E sad ispravljam i tu grešku....


Moja nova cura(da nova ko polovni stojadin) i skojom sam skoro 4 mjeseca(otud ona primjedba) je jedna atipična ženska osoba....

Zove se Andrea i prva je osoba koju sam upoznao na faksu i osjetio neku kemiju.... Mjesec dana smo se mjerkali i ispitivali terene da bi ipak oblučili pokušat (kud puklo da puklo). Ona je specifična (da nekažem unikatna) cura, kozmetikatiku gotovo ne koristi, odjeća nije dizajnerska (važno da je čisto i udobno) i voli slatko (tu ne mislim na sebe)...

Svaki put kad je vidim iznenadi me svojim postuvcima i izjavama(ufgodno) i nema ljubomornih ispada (bar ne u javnosti)....
Pravi moj tip cure! (samo joj fale duže noge i veće sise,šala)


Ima usne koje tješe,
ima oči poput snova,
ima usne boje snova
i oči koje tješe.....

Ona voli mene
ja volim nju.

Njene oči rješavaju moje probleme
njene usne odvajaju dušu od mene.

Ja volim nju
ona voli mene...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.