Ja nisam luzer...

14.12.2006., četvrtak

Što napisati u ove trenutke!? Sigurno ništa pametno, to sigurno!

Da li ste ikad doživjeli da "zbog šume niste vidjeli drvo"!?

E upravo to sam nedavno otkrio! Naime cijeli svoj život sam u nekoj depresiji jer sam uvjeren da nisam privlačan djevojkama. No sad sam došao do šokantnih podataka, cijelo to vrijeme sam bio okružen djevojkama koje su smatrale da sam predobar za njih i nisu željele povrijediti moje osjećaje! Kad se samo sjetim 18-og rođendana i šoka kad je jedna djevojka mi rekla da nebi mogla podnijeti da povrijedi moje osjećaje....!

No sad je malo situacija i gora! Imam osobu koju volim, a i ona voli mene (bar mislim), imam onaj loš osjećaj da se tek sad počinju lijepiti na mene one koje me nisu dugo doživljavale! I šta napraviti? Ništa, lijepo odbiti njihove napade i nastaviti mirno živjeti do nekog drugog napada kada situacija bude drugačija......


Slično mi se dogodilo i prošle godine kad je jedna sestrina prijateljica počela gajiti neke nježnije osjećaje tek kad je saznala da imam curu i nije se smirila sve dok ta nije prekinula samnom (iz drugih razloga)!

Očito sam magnet za žene samo kad kraj sebe imam osobu na koju ostale mogu biti ljubomorne!
Valjda je to u ženskoj psihi da su ljubomorne (ne na mene, nego međusobno) pa tako da ljepotan kao ja ima ljubavne ponude samo kad ima djevojku....


Draga ne brini samo si mi ti u mislima......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.