Ja nisam luzer...

21.08.2006., ponedjeljak

Izvještaj!

Tek sad vam javljam kako mi je bilo!

Na moru sam bio u Brodaricama, to je malo mjesto kod Šibenika, i bilo je ludo! Bio sam sa još 4 frenda!
Svaki dan kupanje i zafrkancije i tako 10 dana! Jednu noć smo otišli i na noćno kupanje i naravno ponijeli pića! Dogovor je bio da se nećemo kupati ako se jako napijemo (moš mislit)!
Nisam znao da sam u stanju plivati kad sam toliko pijan da nemogu hodati (to valjda mogu zahvaliti svojoj plivačkoj karijeri u PK Sisak)! Tako sam ja plivao do čamca i nazad, a kad sam izašao na suho nisam mogao na nogama stajati (sva sreća vikednica je blizu)!
Put nas je više izmučio neko žilave dalmatinke sa mola (uz to su i zgodne)!
Putovali smo vlakom iz Zagreba za Šibenik, nazad iz Šibenika za Sisak (također vlakom)!

Meni je bilo lijepo, oni isto kažu da im je bilo lijepo, a sad ko laže neznam!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.