Ja nisam luzer...

30.05.2006., utorak

Malo književnosti susjeda....

Beogradski grafiti





Ko umre u jesen za njega nema zime
Mene novac i slava ne zanimaju. Zanima me samo novac.
Mi nismo hipici (DJECA CVIJEĆA). Mi smo DJECA kuće CVIJEĆA
Štedite suzavac - plakat ćemo i bez njega
Ubij jednoga onda si ubica, ubij hiljadu onda si heroj, ubij milione onda si državnik.
Pošto pametniji popušta glupaci vladaju svijetom
Matičar je sudija koji osuđuje na doživotnu
Austrija, to je Njemačka van sebe
Golubovi, to su ptice serice
Ljudska pamet je ograničena. Glupost nije.
Griješiti je ljudski, ali je osjećaj božanski
Teorija relativiteta: jedna dlaka u juhi je relativno mnogo, a na
glavi relativno malo
Jugoslavija je pederacija Crne Gore i Srbije
Govori srpski da te ceo svet bombarduje
Nema brašna nema hleba Glasali ste TAKO TREBA
Infarkt ma kakav da je, od srca je
Ako vam ide suviše lako pogledajte bolje, možda vam ide nizbrdo
Najlakši način da ti ime dospije u novine je da ih čitaš dok prelaziš ulicu
Samo jednom se ljubi - sve je ostalo praksa
Ne volim mitinge, tu najbolja mesta uvek zauzme policija
Kad pandur skoči u vodu čuje se GLUP!
Tito vrati se, sve ti je oprošteno
Očaj - to je kad odsječeš prst da ne bi išao u vojsku, a komisija te oslobodi zbog ravnih tabana
Ko pjeva zlo ne misli, a ko misli nije mu do pjesme
Umoljavaju se Beograđani da žive kako znaju. Na groblju nema mjesta
Dobar pasulj daleko se čuje!
Ako mi pozajmiš sto maraka bit cu ti dužnik cijelog života


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.