Ja nisam luzer...

28.04.2006., petak

Iz zbirke mojih pjesama 2. dio

Ljubav ili što?

Sve je počelo kad sam te prvi put pogledao,
i neopisivu ljepotu ugledao.
Ti dani su bili teški kao okovi rđavi,
a srce nikako da te zaboravi.
Kad sam te ponovno vidio
pobjegao sam da ne bi poludio,
jer tvoja je ljepota
prava okrutna grjehota.
Ti drugog imaš to cijeli svijet zna,
i moj um , al srce neželi da zna.
Zato, ovo je moj posljednji znak,
jer će poslije mene ostati tužni mrak.


Ako ti poslije moje smrti suza krene,
nepuštaj je ti zbog mene,
jer ti si kriva,
tako to biva.
Ja sam te volio
i za ljubav molio,
a ti si ohola bila.
Kako i nebi bila,
imala si neopisivu ljepotu,
to jest moju sramotu.



A ako se kući vratim živ,
sigurno će neprijatelj biti kriv,
ili sam puke sreće
ili velike nesreće.
Prvi dan te neću ni pogledati.
Drugi dan ti se neću približiti.
A treći dan ću bez tebe početi umirati.







Ova pjesma je posvećena Vedrani, mojoj prvoj prvoj ljubavi!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.