|
PC servis Zadar - popravak računala i instaliranje programa na Ugljanu, Pašmanu, te u Zadru i okolici.
facebook.com/zdrelac - adresa ovog bloga na Facebooku. Novosti možete pratiti ako izaberete "Sviđa mi se"
Ljetovanje na Pašmanu:
Apartmani Pašman
Apartmani Ždrelac
Apartmani Tkon
Pasman, appartamenti Tkon
Pasman, appartments Tkon
RTL, Dnevnik, HRT, Večernjak, Jutarnji, SD, Aparatczyk, Uspjeh, Testovi, IQ test, Zadar, Vir, Apartmani Hrvatska.
Jadrolinija i Liburnija (bus)
Most Ugljan Pašman - kopno: up-most.blogspot.hr
Aktualni podaci o vremenu
Vrijeme, prognoza:
- slijedeća 4 dana
- za Jadran (3× dnevno)
- za pomorce (3× dnevno)
- bio prognoza
- Zadar 7 dana
- Ždrelac 5 dana
- Aladin - vjetar i tlak
TZ Pašman
Općina Pašman
E-mail: opcina.pasman@zd.t-com.hr
Broj telefona: 023/260-260;
Broj telefaksa: 023/260-402;
Facebook: OpcinaPasman
Javna komunalna ustanova " OTOK PAŠMAN "
Tel: +385 (0)23 260 199
Ravnatelj +385 (0)23 260 400
E-mail: jku-otok-pasman@zd.t-com.hr
Zakrpaj.to - za prijavu komunalnih problema
Karta Pašmana:
HGSS Pašman
Županijski glasnik
i Službeni glasnik Općine Pašman (od 2015.)
Biogradski glasnik - vijesti s Pašmana, iz Biograda i okolice
nasiskolji.hr
kalionline.net
Hrvatski propisi o gradnji i prostornom uređenju:
- Webgradnja.hr
Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva:
- Zakon, akti i mišljenja o prostornom uređenju i gradnji
- Prostorni planovi:
- Zadarska županija
- Uredba o uređenju i zaštiti zaštićenog obalnog područja mora
- Kakvoća mora u RH
Ured za Katastar Zadar
Narodne novine:
- Uredba o javnoj raspravi u postupku donošenja prostornih planova
- Zakon o zaštiti okoliša
- Pravilnik o procjeni utjecaja na okoliš
- Uredba o određivanju građevina od važnosti za Republiku Hrvatsku
Novi Zakon o prostornom uređenju i gradnji
i novi Zakon o zaštiti okoliša
Zakon o općem upravnom postupku
Zakon o upravnim sporovima
Zakon o pravu na pristup informacijama
Galerija svjetionika:
Karta Hrvatske:
Karta Zagreba, Karta Splita, Karta Rijeke i
Karta Osijeka
Peljar - Mali Ždrelac:
navigacija i karta.
Propisi o barkama: Nemo-hr
VRIJEME I KLIMA JADRANA:
Meteorološke priče
GOOGLE MAPS:
Lukoran, Sutomišćica, Poljana, Sv. Mihovil, Preko, Ošljak, Kali, Kukljica,
GLADUŠA, Ždrelac, Banj, Dobropoljana, Neviđane, Mrljane, Barotul,
Pašman, Turanj, Filip&Jakov, Kraj, Ugrinić, Tkon, Biograd..
(ako nije točno fokusirano refreshaj mapu sa F5)
Minimalne dozvoljene
lovne veličine riba
Podvodne fotografije
Ribe Jadrana i ostali živi svijet
ABYSSO - biologija mora, arheologija, povijest, ronjenje..
|
26.08.2016., petak, 10:35
Zabrana rezerviranja pozicije na plaži
U Službenom glasniku Općine Pašman, broj 3. 2016., objavljenom 10. lipnja 2016. nalazi se Odluka o izmjenama i dopunama ODLUKE O KOMUNALNOM REDU:
„ Na prirodnim i uređenim plažama zabranjeno je nakon korištenje plaže ostavljati ručnike, rekvizite za plažu i druge stvari osobne namjene u vremenu između 22:00 sata i 8:00 sati idućeg dana. Stvari iz prethodnog stavka zatečene na prirodnim i uređenim plažama bez njihova vlasnika, odnosno korisnika smatrat će se napuštenima, te će biti odmah uklonjene"
Link na dokument: http://opcinapasman.hr/wp-content/uploads/2016/06/SLU%C5%BDBENI-GLASNIK-3-16-1.pdf
i link na stariji glasnik iz 2014., broj 8: http://glasnik.zadarska-zupanija.hr/media/k2/attachments/8_2014.pdf
Kombinacijom navedena dva dokumenta dolazi se do kaznenih odredbi:
"Novčanom kaznom u iznosu od 5.000,00 – 7.500,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna osoba ako:
Na prirodnim i uređenim plažama nakon korištenje plaže ostavlja ručnike, rekvizite za plažu i
druge stvari osobne namjene u vremenu između 22:00 sata i 8:00 sati idućeg dana ( lanak 87a)
Novčanom kaznom u iznosu od 500,00 - 1.500,00 kuna kaznit će se fizička osoba koja učini prekršaj iz stavka 1. ovoga
članka."
Isto vrijedi za ostavljanje brodica na plaži:
"Članak 88.
Vlasnici brodica i ostalih plovila ne smiju brodice i plovila održavati i ostavljati na plažama, na zelenim i ostalim površinama uz plaže i kupališta, već na za to predviđenim prostorima kao što su vlastita spremišta, marine, suhe marine i slično."
Velika žuto-siva krpa ili deka, kao i niz starih paleta koje se vide na slikama su cijelo ljeto na plaži ispred jedne ulice u Gladuši. Pojedinci uzimaju sebi za pravo rezervirati mjesto na plaži od 0 do 24 sata, svaki dan dok su na ljetovanju. Neki čak ostave palete na plaži cijelu godinu kako bi ih rezervirano mjesto dočekalo sljedeće sezone. Srećom takvih je malo. Svega dvije do četiri obitelji iz ulice u kojoj se nalaze 23 kuće prakticiraju na takav način ograničiti slobodu korištenja obale ostalima. Pri tom je možda samo slučajnost što rezervacije plaže više rade iznajmljivači apartmana i turisti (ne rade to svi iznajmljivači, hvala iznimkama), koji su izdavanje i rezerviranje smještaja u apartmanima proširili i na besplatno rezerviranje ekskluzivne pozicije na plaži. Kad bi svi usvojili takvu kulturu korištenja plaže vrlo brzo bi bilo nemoguće prolaziti obalom bez da zagazite na nečiji ručnik ili zapnete za veliki kamen ostavljen od ranije rezervacije.
Ležaljke je teško nositi uzbrdo svaki dan, pa bi se mogla napraviti nekakva iznimka u odluci o komunalnom redu. Loše bi bilo izuzeti ležaljke iz kategorije "rekvizite za plažu i druge stvari osobne namjene" jer bi ljudi jednostavno rezervirali pozicije ležaljkama na isti način kao što su do sad radili s ručnicima, dekama i velikim kamenjem. Umjesto toga, može se odrediti da se ležaljke smiju ostavljati preko noći pored plaže ili na rubu plaže koji nije atraktivan, a ne da trajno stoje na najboljim pozicijama na plaži i tako privatiziraju obalu samo za svoje vlasnike. Također, moglo bi se dodati iznimku na način da svatko smije pomaknuti tuđu ležaljku koja se trenutno ne koristi.
Nakon što se upoznaju s Odlukom o komunalnom redu mnogi će i dalje postavljati rezervacije, ako ne od 22 do 08h, onda od 08:00h kad će dolaziti ostaviti ručnik da ih čeka cijeli dan. Nakon toga će doći na plažu možda od 10 do 11h i popodne od 17 do 18, dok u međuvremenu nitko drugi neće smjeti ni prolaziti, ni ležati na dijelu plaže kojeg su si rezervirali. To će im postati nova kultura korištenja plaže, kao što su do sad rezervirali najbolje pozicije na plaži svih 24h, tijekom cijele sezone. Međutim, barem povremeno će i netko drugi moći koristiti određenu poziciju, ako stigne prije 8:00 i sjedne na ručnik.
Grad Vodice ima bolji pravilnik, tj. odluku o komunalnom redu: zabranjeno je ostavljanje stvari na plaži rano ujutro radi rezervacije. Možda će se takva dopuna odluke donijeti i u Općini Pašman.
Povezani članci:
24sata.hr/news/nema-rezervacija-ostavljene-stvari-s-plaze-kupe-komunalci-432321 + komentari sortirani po popularnosti
24sata.hr/news/nema-rezervacije-svaku-vecer-skupi-desetke-rucnika-i-satora-432696 + komentari sortirani po popularnosti
nasiskolji.hr/rucnici_plaza
jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/borba-protiv-uzurpatora-plaza-bijesni-mjestani-zapalili-sve-rucnike-ostavljene-preko-noci/4565696/
vecernji.hr/ljeto-na-vecernjem2015/najbolje-mjesto-na-plazi-grabi-se-prije-vecernjeg-izlaska-1018948
vecernji.hr/hrvatska/nema-vise-rezervacija-plaze-redari-micu-rucnike-s-plaza-1018889
dnevno.hr/vijesti/hrvatska/jesu-li-vam-poznati-oni-turisti-koji-rezerviraju-mjesta-na-plazi-pogledajte-kako-su-ih-mjestani-preka-sredili-942334
slobodnadalmacija.hr/dalmacija/sibenik/clanak/id/283180/sugaman-revolucija-spanjolci-za-vodicama-kasne-dvije-godine
nacional.hr/nakon-sapnolske-i-hrvatska-zabranila-rezervacije-mjesta-na-plazi/
forum.hr/showthread.php?t=60429
net.hr/danas/hrvatska/i-njima-je-prekipjelo-jos-jedan-grad-na-jadranu-krece-u-rat-protiv-rucnika/
Oznake: plaža, obala, pašman
|
¤ Komentiraj
25.08.2016., četvrtak, 13:31
Još 10 godina bez mosta kopno - Pašman
Prošle godine je pokrenut blog o budućem mostu (ili čak tunelu) između kopna i otoka Pašmana: http://up-most.blogspot.hr/
Prije deset godina je tema spomenuta i na ovom blogu ( Most kopno - Pašman na čekanju ), ali u međuvremenu se ništa nije dogodilo, nema konkretnih naznaka da će most uskoro biti napravljen.
Prof. Tonković je napravio idejno rješenje za most 1978. (Tonković, K.: Prijelaz na Pašman, Građevinar 30 (1978) 3, 93.-101), ali zbog novih propisa o potrebnoj visini mosta za prolaz većih brodova Radić, Šavor i Puž su 2001. napravili novo idejno rješenje, tj. razrađen projekt gradnje mosta:
Radić, J., Šavor, Z. i Puž, G. (2001): Optimizacija prijelaza na otok Pašman (PDF).
Objašnjeni su razlozi gradnje mosta: "Dva su razloga za to: gospodarski i tehnički. Gospodarski proizlazi iz veličine Ugljana i Pašmana, njihovih turističkih i ostalih potencijala, blizu kopna, u središtu hrvatske jadranske obale. Osim toga, trajektna i brzobrodska veza za vanjske otoke zadarsko-kornatskog arhipelaga, osobito Dugi otok, Iž pa i Kornate premjestila bi se iz Zadra i Biograda na južnu obalu Pašmana a to bi značilo višestruko kraću plovidbu do njih te ujedno bolju, bržu i kvalitetniju vezu s kopnom. Tehnički se razlozi očituju u relativnoj jednostavnosti izgradnje mosta."
"Na otoke Ugljan i Pašman službeno godišnje dođe preko 2,1 milijun putnika i preko 360.000 vozila. Izgradnjom mosta ili tunela, taj bi se promet barem udvostručio, ne toliko novih vozilima koja bi pristizala na otoke, nego i povećanim kretanjem otočnog stanovništva koji bi dobili 24 satnu slobodu kretanja." (/up-most.blogspot.hr)
Udruga građevinara Društvo za ceste se 2011. također zalagala za izgradnju mosta: "Zadnja prometna strategija Zadarske županije donesena je 1999. godine i od svih utvrđenih prijedloga jedino nije ostvaren projekt izgradnje mosta Pašman-kopno. Upravo taj projekt je prvi na listi nove petogodišnje strategije."
http://www.zadarskilist.hr/clanci/08082011/most-pasman---kopno-prvi-na-listi-prioriteta
Načelnik Pašmana Magić je 2014. spominjao most: "Rješenje je gradnja mosta, možda bi Vlada trebala razmisliti o tome da, ako se realizira Pelješki most, mi budemo sljedeći na redu."
http://www.057info.hr/vijesti/2014-09-30/pasmanski-most-kao-odgovor-na-diskriminaciju-otocana
2012. se govorilo o podmorskim tunelima: "Boženko Jelić je između ostaloga kazao kako se most i tunel ne mogu porediti, te da su mostovi skupi i čest problem im je djelovanje vjetra, dok bi cijena tunelskog mosta bila manja od dva do tri puta. Ipak, kako bi se ovakav projekt mogao realizirati potrebno je da ga prihvati država, odnosno da postane razvojni projekt. Tek nakon te odluke mogu se tražiti investicije.
- Moje rješenje daje veze koje bi bile 20-30 metara ispod mora, to bi bio „lebdeći most". Sigurnost je neupitna, jer unutar mora su bolji uvjeti nego na kopnu."
http://www.057info.hr/vijesti/2012-12-13/podmorski-tunelski-most-moze-biti-gotov-kroz-dvije-godine
Navedena tvrdnja da je tunel jefitnij baš i ne izgleda logično, pogotovo kad se pogledaju konkretne brojke prema kojima bi tunel koštao 184 milijuna eura, a most između 20 i 55 milijuna eura:
- "Ukupna vrijednost projekta i gradnje podmorskog tunelskog mosta Zadar (Gaženica) - rt Otrić (otok Ugljan) procijenjena je, prema pokazateljima idejnog rješenja, na 1.381.750.000 kuna s PDV-om (oko 184 milijuna eura)"
http://www.zadarskilist.hr/clanci/22032016/investicija-u-podmorski-most-zadar---ugljan-vratila-bi-se-za-sedam-godina
- "Ministarstvo razvitka, useljeništva i obnove izradilo je idejne projekte mosta, koji su toliko razrađeni da mogu početi pripremni radovi, dodao je ministar Radić. Most bi trebao biti dug oko 2300 metara i to bi bio najduži most u Hrvatskoj preko morskog kanala. Činjenica što je na tom području najdublje more oko 15,5 metara olakšava posao, a tehnički je most moguće izgraditi za otprilike tri godine, rekao je ministar Radić.
Projekte mosta kopno - Pašman razradio je dr. Zlatko Šavor, koji je projektirao i dubrovački most u gradnji. Po jednoj varijanti, most kopno - Pašman bi bio sa zategama, a po drugoj, jeftinijoj, bez njih. Gradnja toga mosta stajala bi oko 40 milijuna njemačkih maraka, kazao je ministar Radić, napomenuvši da bi radovi mogli početi sljedeće ljeto ako se do tada obave sve pripreme, osnuje poduzeće za njegovu gradnju, a osnovale bi ga otočne općine, gradovi, Županija i Ministarstvo razvitka, useljeništva i obnove. "
http://www.hrt.hr/arhiv/99/11/23/AKT.html (1999.)
""Južni Pašman" je zona koja leži na dijelu jugozapadne obale otoka u duljini od pet kilometara i zauzima oko 7,5 kilometara četvornih prostora. Potrebna ulaganja za cijelu zonu su oko 750 milijuna eura, sam most kopno - Pašman u to bi ušao s oko 55 milijuna eura"
http://arhiv.slobodnadalmacija.hr/20030801/zadar01.asp
http://arhiv.slobodnadalmacija.hr/20030819/dalmacija03.asp
Gradnju mosta se nastojalo riješiti na način da Općina Pašman pokloni zemljište za turističko naselje Južni Pašman, a zauzvrat bi investitor izgradio most za kopno. Međutim, za sad ništa od toga.
2005.: Upitan projekt Južni Pašman! : "Otočno vijeće je u svibnju na Zlarinu usvojilo program za prometno povezivanje s otocima u kojem stoji da iako bi gradnja mosta kopno otok Pašman rasteretila pet trajektnih linija, gradnja mosta nije realna do 2008. godine! S dovođenjem u pitanje gradnje mosta doveden je u pitanje i sam projekt "Južni Pašman".
Isplativost mosta je neupitna, dovoljno je postaviti cestarinu u visini 50% cijene prijevoza trajektom na liniji Biograd - Tkon i izgradnja mosta bi se vrlo brzo isplatila.
Koliko bi most značio za otoke Pašman i Ugljan najbolje se vidi iz primjera Krčkog mosta: http://www.novilist.hr/Vijesti/Regija/Otoci/Div-sto-zivot-znaci-Krcki-most-slavi-35.-rodendan-s-nevjerojatnim-prometom-od-75-milijuna-vozila
Put autom iz Zadra do Preka bi trajao samo 15 minuta više:
30 minuta Zadar - Turanj, zatim 5 minuta preko mosta, te još 30 minuta od mjesta Mali Pašman do Preka. Sveukupno 65 minuta vožnje, umjesto 50 minuta koliko trenutno traje put:
10 minuta od centra Zadra do Gaženice + 20 minuta čekanja na ukrcaj + 20 minuta vožnja i iskrcaj.
Benzin za vožnju od Zadra do Turnja, te od Malog Pašmana do Preka košta oko 25 kuna. Dakle, mostarina bi trebala biti minimalno 25kuna niža od cijene prijevoza trajektom Biograd - Tkon.
Oznake: most, pašman
|
¤ Komentiraj
23.06.2015., utorak, 16:57
Sredstva za suzbijanje komaraca
Larvicidna sredstva za suzbijanje ličinki komaraca u septičkim jamama, cisternama i lokvama je moguće kupiti u veterinarskim apotekama.
http://www.buteo.hr/hr/katalog/larvicidi/
Usporedba učinkovitosti različitih sredstava:
Efficacy_of_Various_Larvicides_against_Aedes_aegypti_Immatures_in_the_Laboratory
Osim diflubenzurona koji sprječava rast ličinki preporučuje se korištenje Aquatain AMF-a koji stvara tanki sloj silikona na površini vode i uzrokuje utapanje komaraca.
EU odobrenje za korištenje diflubenzurona i pyroproxyfena:
http://news.agropages.com/News/NewsDetail---9176.htm
Pyriproxyfen: http://sitem.herts.ac.uk/aeru/ppdb/en/Reports/574.htm
Biopesticidi:
http://www.agroservis.rs/biopesticidi-u-svetu
Larvicidna dezinsekcija se spominje u glasniku Općine Jelsa iz 2011.:
"Larvicidna dezinsekcija provodi se od travnja do listopada. Obrađuju se legla komaraca koja se ne mogu ukloniti: Koriste će se larvicidi na bazi: Bti (Bacilus thuringiensis israelensis) i/ili IGR (regulatori rasta kukaca ili inhibitori sinteze hitina - diflubenzuron, metopren i dr.) Na područjima na kojima se proširio komarac Aedes albopictus potrebno je u razdoblju od travnja do
listopada obrađivati potencijalna legla s formulacijama na bazi larvicida: B.t.i. - jednom tjedno i poslije kiše (min. 3 mm kiše) nakon 3-4 dana ili diflubenzuron - svakih 20 dana."
http://www.jelsa.hr/SLU_BENI_GLASNIK_OPAEINE_JELSA_-_br.1_2011.pdf
Povezano: http://gladusa.blog.hr/2010/04/1627415061/larvicidna-dezinsekcija-komaraca.htmlOznake: komarci
|
¤ Komentiraj
24.05.2015., nedjelja, 19:57
Nove slike kanalizacijskog šahta uz more
Na novim slikama se vidi da su betonski poklopac i rostfrei šaht razvaljeni, a pored su odbačene plastične rukavice. Vjerojatno su pokušali odštopati cijev. Probijen je i betonski okvir šahta prema moru kako bi otrovni otpad iz cijevi lakše istjecao u more, umjesto da se ispumpa natrag u cisternu iz koje je izliven. Krupni komadi su izvučeni iz šahta i razbacani po plaži.
Navodno je načelnik zabranio pražnjenje fekalija dok se kolektor ne popravi. Dakle, čim se cijev odštopa nastaviti će se s pražnjenjem autocisterni u more, bez obzira što ne funkcionira ni mehanički ni biološki pročistač.Oznake: kanalizacija, pašman
|
¤ Komentiraj
07.05.2015., četvrtak, 22:30
Kanalizacijski ispust je ponovo začepljen, otpad se slijeva niz obalu
Kao što se vidi na slikama, kanalizacijski otpad se izlijeva kroz šaht uz obalu, a dijelom i niz padinu kod kolektora. Ovo nije prvi put da dolazi do začepljenja cijevi. Prije pet godina podmorska cijev je zbog začepljenja pukla na 200m od obale i 35m dubine. Nakon brojnih dopisa o zagađenju okoliša upućenih od strane Udruge vlasnika nekretnina Gladuša - Most, inspekcija je naredila JKU Pašman da do 15.06. 2010. sanira oštećenja i osigura funkcioniranje postaje za prijem fekacija iz autocisterni. Dakle, inspekcije smatraju da pražnjenje autocisterni nije problem, dok god kanalizacija funkcionira na način da se otpad ispušta na 60m dubine. Nije im bitno to što ne funkcionira pročistač otpadnih voda. Problem sa začepljenjima kanalizacije nastaje zbog toga što nikad nije profunkcionirao niti mehanički pročistač. Fekalije se izlijevaju direktno u kanalizacijski ispust pored kolektora. U Programu zaštite okoliša Zadarske županije, iz veljače 2006., navedeno je da je planirana izgradnja objekta za prihvat sadržaja septičkih jama s uređajem za pročišćavanje i podmorskim ispustom, kao I faza sustava Pašman - Ždrelac.
U Vjesniku je 2006. pisalo da se gradi biološki pročistač: " Izgradnju biološkog pročišćivača financirali su Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka, Hrvatske vode i općina Pašman." Za Zadarski list je 2011. načelnik Medić tvrdio da je izgrađen mehanički pročistač. Međutim, pročistač se uopće ne koristi. Jedan vozač autocisterne mi je rekao da se koristi samo gruba rešetka na ulazu u cijev koja vodi direktno u more.
Nedavno je Općini Pašman isplaćeno 6,3 milijuna kuna iz IPARD-a za "ulaganje u izgradnju sustava kanalizacije te kupnju opreme i strojeva koji su sastavni dio projekta, uključujući hardver i softver za kanalizacijski sustav."
http://www.apprrr.hr/opcini-pasman-isplaceno-63-milijuna-kuna-iz-ipard-a--1426.aspx
Nije jasno navedeno da li je to istih 6,3 milijuna kuna koji su već potrošeni 2013. na raskopavanje obale. Možda je to neki novi novac, za nastavak kopanja po ulicama i za dovršetak biološkog pročistača koji je trebao biti izgrađen u zgradi kolektora, ili za vraćanje kredita iz 2006. koji je potrošen na izgradnju samog kolektora i ispusta u more.
U izvješću načelnika za prošlu godinu pisalo je:
"KREDIT HBOR – 5 000 000 kuna
izgradnja kolektora
kredit iz 2006. godine
plaća se samo kamata na glavnicu dok se do danas nije platila niti jedna kuna glavnice
kredit dolazi na naplatu 31. ožujka 2015. godine"
Umjesto dovršetka i puštanja u rad biološkog pročistača, kolektor se već godinama koristi polulegalno ili ilegalno (bez uporabne dozvole) za pražnjenje autocisterni koje crpe septičke jame s cijelog otoka. Prema prostornom planu Općine Pašman iz 2007., more ispred Gladuše se smatra dovoljno čistim da se smije nekontrolirano zagađivati, dok je more u Pašmanskom kanalu svrstano u osjetljivo područje obalnog mora. Dakle, dragi turisti, ako ovo čitate, slobodno dođite u Gladušu. Kod nas je more toliko čisto da smijete u njega izlijevati što god želite. Na drugoj strani otoka pripazite jer tamo je more osjetljivo.Oznake: kanalizacija
|
¤ Komentiraj
19.03.2015., četvrtak, 09:38
Ponovljena javna rasprava o prostornom planu
Javni uvid o nacrtu prijedloga Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Pašman trajati će od 18 ožujka 2015. do 25. ožujka 2015.
Očitovanja, mišljenja, prijedlozi, i primjedbe na prijedlog Izmjena i dopune Prostornog plana uređenja Općine Pašman mogu se upisivati u knjigu primjedbi koja se nalazi uz prijedlog Izmjena i dopune prostorog plana uređenja Općine Pašman, za vrijeme trajanja javnog uvida ili se mogu dati u pisanom obliku na adresu Općine Pašman, Pašman 34, 23262 Pašman, zaključno sa 25. ožujka 2015. godine.
http://opcinapasman.hr/ponovljena-javna-rasprava-o-nacrtu-prijedloga-izmjena-dopuna-prostornog-plana-uredenja-opcine-pasman/
http://opcinapasman.hr/wp-content/uploads/2015/03/IiD-PPUO-Pasman-2015-PP-II-4.1-Zdrelac2.pdf
Više se ne vidi kružni tok i nova ulica pored Puta lovora, ali je taj trenutno neizgrađeni dio ostao ucrtan kao zona guste izgradnje.Oznake: prostorni plan, pašman
|
¤ Komentiraj
11.02.2015., srijeda, 20:47
Zaustavimo izolaciju otoka Ugljana i Pašmana
Šesnaest predstavnika svih mjesta otoka Ugljana i Pašmana, okupljenih u inicijativi Udruge Kolibrić „Zaustavimo izolaciju otoka Ugljana i Pašmana!", donijeli su jednoglasnu odluku kojom od Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture traže da učestalost trajektnih i brodskih linija na liniji Zadar - Preko ne smije biti manja od 15 povratnih putovanja dnevno.
Tražimo da se ukupan broj predviđenih povratnih putovanja tjedno raspodijeli na način koji će najviše odgovarati stanovnicima otoka Ugljana i Pašmana, a to je minimalno 105 povratnih putovanja tjedno na relaciji Poluotok - Preko, dok bi ostale linije bile prvenstveno namijenjene za prijevoz vozila u Gaženicu, poručuju.
Osim nezadovoljstva zbog najavljene redukcije trajektnih linija na relaciji Zadar - Preko, otočani su istaknuli i problem uvođenja otočnih iskaznica, nemogućnost putovanja na druge otoke po povlaštenoj cijeni, lošu međumjesnu povezanost lokalnim autobusima, problem preskupog parkiranja u Preku.
zadarskilist.hr
Facebook grupa: Zaustavimo izolaciju otoka Ugljana i Pašmana
3.2.: nasiskolji.hr - Sramotna odluka: Od Preka do Poluotoka samo četiri puta na dan!
zadarski.hr/vijesti/clanak/id/4210/gazenica-se-otvara-u-ozujku-ali-bodulima-ujutro-i-popodne-po-dvije-izravne-linije-s-gradskom-lukom
6.2.: http://www.zadarskilist.hr/clanci/06022015/hajdas-doncic-putnicki-promet-prema-poluotoku-a-trajektni-prema-gazenici-u-omjeru-pola-polaOznake: Ugljan, pašman, trajekt
|
¤ Komentiraj
Škraping - 7.3.2015.
Na web stranici skraping.hr i na facebook.com/SkrapingPasman su sve informacije o prijavama, prijevozu i smještaju.
Osim utrke u planu su razna događanja od 1. do 8. ožujka: skraping.hr/skraping-tjedan-program/
Start utrke Ultra kategorije je 7.3. u 09:00 sati ispod mosta Ždrelac. Natjecatelji će imati čast pretrčati obalu Gladuše koju su radnici nakon gradnje kanalizacije vratili u "prvobitno stanje".Oznake: škraping, tkon, pašman
|
¤ Komentiraj
12.01.2015., ponedjeljak, 13:16
Otvoreni šahtovi
Kanalizacijski šahtovi uz obalu su otvoreni i u njih je upalo sitno kamenje tijekom zadnjeg juga. Ipak, nisu valovi otvorili šahtove nego radnici koji su nešto pokušavali popraviti. Nekoliko šahtova je ostavljeno tako otvoreno i bez ikakvih sigurnosnih ograda ili oznaka.
Osim što su zahrđali i nezaštićeni obalnim zidom od udara valova, neobično je i što su tijekom izgradnje kanalizacije šahtovi postavljeni vrlo nisko, ispod razine valova kad se digne plima.
Oznake: kanalizacija, pašman, ždrelac
|
¤ Komentiraj
18.12.2014., četvrtak, 19:59
Javna rasprava o izmjenama Prostornog plana Općine Pašman traje do 30.12.2014.
Očitovanja, mišljenja, prijedlozi, i primjedbe na prijedlog Izmjena i dopune Prostornog plana uređenja Općine Pašman mogu se (...) dati u pisanom obliku na adresu Općine Pašman, Pašman bb, 23262 Pašman, zaključno sa 30. prosinca 2014. godine.
Izmjene i dopune prostornog plana uređenja Općine Pašman, možete pronaći na novim službenim stranicama Općine Pašman:
http://opcinapasman.hr/izmjene-dopune-prostornog-plana-uredenja-opcine-pasman/
U odnosu na prostorni plan iz 2007. promijenjeni su uvjeti gradnje, propisi o širinama pristupnih putova i slično.
Npr. u gusto izgrađenim dijelovima građevinskog područja naselja (bivše S1 zone u Gladuši) po novom planu minimalna površina građevinske čestice će biti 300, a ne 200m2,
uz koeficijent izgrađenosti 0,4. Međutim, ispod toga je navedeno da je ipak moguće graditi na 200m2 ako se radi o interpolaciji i ne ometa sigurnost prometa.
Detaljnom usporedbom plana iz 2007. s novim planom, vidi se da su S1 zone povećane.
Stari plan:
Novi plan za Gladušu:
Na novom planu se vide i planirane ceste, označene crvenom bojom. Kad se karta zumira vide se dataljno sve parcele (novi katastar) i kuće. Zanimljivo je da se planira još jedna ulica prema uvali Kablin. U toj novoj ulici trenutno ne postoje kuće, ali svejedno je označena kao zona guste izgradnje. Na kraju nove zadnje ulice, uz obalu će biti kružni tok.
Planirano je i 6-8 novih poprečnih ulica koje će spajati susjedne ulice.
Spominje se i obala:
"Neizgrađeni obalni prostor.
Ova prostorna cjelina je nositelj osnovnih karakteristika autohtonog pejzaža. Duž obalnog pojasa jugozapadne strane općine, negradivi obalni prostor napadnut je u znatnoj mjeri.
Zbog očuvanih prirodnih vrijednosti taj prostor je izuzetno atraktivan, ali i ekološki osjetljiv pa ga je potrebno sustavno štititi od štetnih utjecaja urbane eksploatacije."
Naravno, ne piše tko je taj obalni prostor najviše napao bagerima.
19.12.: Zadarski list - trasiranje-turisticke-buducnosti--omogucena-gradnja-turistickih-naselja-i-kampova
Povezane vijesti iz 2007.:
http://gladusa.blog.hr/2007/12/1623791969/objavljen-je-i-graficki-dio-prostornog-plana-opcine-pasman.html
http://gladusa.blog.hr/2007/11/1623705403/objavljen-je-prostorni-plan-opcine-pasman.html
http://gladusa.blog.hr/2007/08/1622996992/urbanisticki-plan-uredenja-gladuse.htmlOznake: pašman, prostorni plan
|
¤ Komentiraj
|
|
< |
kolovoz, 2016 |
|
P |
U |
S |
Č |
P |
S |
N |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
Kontakt:
Novi list: "Gradovi i općine najveći su devastatori pomorskog dobra..
..još se hvale takozvanim ulaganjima u pomorsko dobro, a zapravo neprimjerenim uređenjem plaža, razbijanjem stijena radi stvaranja novih plaža, izgradnjom lukobrana i nasipanjem, potpuno mijenjaju izgled obale"
Rambo Amadeus:
"..Da se pitam na sred grada ložio bih kazan,
Svako bi mi jeo, zna se, ručak jednoobrazan.
Praznikom bi instalir'o oko glave lovor
I narodu održao slijedeći govor:
Beton, beton, samo beton!
Beton, beton, samo beton!
Beton nama treba,
Jer iz trave opasno nas ljuta zmija vreba!
Beton, beton, samo beton!
Beton, beton, samo beton!
Beton nama treba,
Jer iz trave nonšalantno ljuta zmija vreba!"
|
|