gespenster-divisionen

utorak, 02.10.2007.

vješala

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..i gledam gnjevnu svijetinu odozgor
huka i žamor me zaglušuje
cujem isprekidane taktove bubnja
osjecam žed za krvlju koji ispunjava
prostor oko mene

gledatelji se ritmicno
nadglasavaju vapeci pravdu
oko za oko zub za zub

u meni se gasi ravnodušnost
i plamti životni žižak
koji me ždere iznutra i vrije mi na oci

u blizini jasno vidim dvojcu
jedan spokojan i samilostan sa knjigom u ruci
izgovara neke nejasne recenice koje tonu u sveopcem ludilu
drugi nestrpljivo pogledava na sat i upucuje mi par isprekidanih
pogleda.zakleo bih se da je pokušavao ugušiti smiješak koji
mu je curio na usta

covjek sa satom prilazi
preciznom proracunatošcu
izgovara nekoliko kratkih rijeci
gleda u mene tražeci konacnu
zadovoljštinu.

u meni je zastalo stotine
recenica,cak i recenice i citavi dogadaji
koji su se zbili jako davno u mom životu
od svega toga niti jednu jedinu rijec,
niti jedan glas nisam izgovorio.

trenutak i više nisam gledao svijetinu
netko mi je prekrio lice s necim gadljivim
osjetih bespomocni jad i olakšanje istodobno
osjecam svoj dah na licu.

preko glave mi prelazi cvrsto pleteni konopac
i zaustavlja se na vratu i pritežuci se tjera
mi sluz iz želudca na usta.bubanj je sad udarao u
ritmu izdajničkog srca..

neznam kad je bubanj prestao udarati
necujem više ništa.lagan sam,tlo je nestalo
noge mi više neklecaju..još samo jedan trzaj
mi preosta od cijelog života i svega što sam ikad imao


lijevo desno njiše se konopac i škripi
svijetine više nema ,ulica je pusta.
njema gradska ulica i viješala
a pored vješala moja duša ...
-----------------------------------------------
POSTAVIO BIH ANKETNO PITANJE NA KRAJU

-SMRTNA KAZNA-DA(zašto?) ili NE(zašto?)?

- 21:24 - Vaši Komentari (33) - Za Ispis - #