gespenster-divisionen

subota, 01.09.2007.

čaša (o)čaja

pjesma o djevojcici koju sam sreo u jednoj ulici u mom gradu kako place i nosi proklete plasticne boce dok je "majka"
udara vrecom po glavi i tjera je da, u doba kad bi sva djeca trebala spavati(4.30 ujutro),nosi nekakve vrece.ima i gorih stvari u mom i vašim gradovima ali boli kad to covijek vidi..


djevojcice tužna i malena
ova je pjesma i vapaj i molitva bogu za tebe


-----
u srce mi se uvukla smrtna tuga
kad sa vidio kako se zlo
tvom ocaju ruga

urezala mi se slika tvoga tužnog lika
i nevina suza i jecaj koji bogu dopire
lomi dušu i kosti satire

zašto tvoje mile ruke trpe
zašto tako velik križ vec nose
bezumni ljudi u prsa busajmo se

necu takvo zlo i nepravdu
odbijam takav sud i usud
molim za milost i nadu

tužan sam i nemocan
obrisao bih suze sa tvog dragog lica
ali ja sam nitko i kukavica

vapim sa tobom dragom bogu
izgubljeni u hladnom svijetu
nadam se za tebe zagrljaju i toplom ljetu

slijepa je ulica ocajnicka molitva moja
puna si nemira i straha
ranjena je nevina duša tvoja

bože mili i preveliki
cuj moj vapaj i ocaj
podari djevojcici topli majcin zagrljaj
pokrpaj rane srca malenog
poljubi zjenicu oka njezinog

moju tugu bože uzmi i cvijet od nje napravi
da bolan život mala djevojcica
zauvijek zaboravi.bože nepravdu ispravi!


i na kraju bože tebe pitam
zar smo na tvoju sliku stvoreni
kad smo mi ljudi ovako njemi i izopaceni?




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 19:57 - Vaši Komentari (8) - Za Ispis - #