gespenster-divisionen

srijeda, 26.09.2007.

Malo ja, malo ti

KO-OPREJŠN

Po livadi razbacana silovana djeca
Dobri stari pedofil u strahu jeca

Noć već pada, a kurac se diže
Sanadera pedera strašna kazna stiže

Trči bezglavi mesar sa sjekirom u ruci
Oko njega mrtvi, odsječeni kurci

Motika u čelo i silovanje smjelo
Glumljenje orgazma, krečenje u bijelo

Zaklan četnik na podu leži
Na njega ljubazni ustaša reži

Momci na plaži su svirali rock
Sok? Izbrusio sam štok

Crna rupa u mojoj glavi, utopio se dječak u Savi
Leševe rado jedu mali žuti mravi

U guzici blanja bez temeljitog pranja
Važnije od znanja mnogo je sranja

Kurcosis mi je ukrao svu spermu
Da napuni svoju pohlepnu cisternu

Usnio sam malo govno friško i veselo
Brukva u čelo - violončelo!

U govno ugazio hladna srca
Zbogom -> sperma uokolo štrca!

Click to enlarge.

- 14:36 - Vaši Komentari (10) - Za Ispis - #