gespenster-divisionen

srijeda, 13.06.2007.

Djelić dobrote... polako odlazi...

Otišao je tu noć veoma iznenadno, a opet duboko u sebi znao sam da uskoro dolazi taj dan. Nebo je bilo čudne boje, nekako sablazne, a oblaci su radili čudne oblike strašnih zubiju; dok se još jedan djelić dobrote legano penjao prema nebu, poprilično strmim stepenicama.

Nestao je još jedan djelić dobrote s ovog svijeta.
A ionako je ima premalo...

Kad sam zadnji put gledao u njezine tople oči, nije mi se činila predana, ta dobrota. Ali teško je i dobroti opstati uz svo zlo i tugu oko nje.
Došlo mi je da vičem na sav glas; od pomiješanih osjećaja tuge, ljutnje i pomalo razočaranja u meni.
Vrata raja još uvijek zjape otvorena čekajući da se taj djelić dobrote polagano uspne stepenicama pozdravljajući svoje voljene koje ostavlja za sobom; sa, čini mi se, možda i laganim smješkom na licu. Ne znam jeli to bio smješak olakšanja, ili utjehe za ostavljene usamljene duše. Uglavnom, čini mi se da joj nastupa olakšanje, ostavljajući ovaj okrutan svijet.

Zbunjenost?
Pa i ne baš...ali ipak...

Tješim se da nakon i više nego trnovitog puta do tih stepenica, valjda će put preko njih biti ugodan; jer trebao bi biti.
Najveća želja onih koji tuguju zasigurno je da stepenice jednostavno nestanu, da prestanu postojati, iako su svi duboko u sebi znali da je to nemoguće.
Osjećao sam se poput otkinutog lista natopljenog kišom kojeg svejednako nosi vjetar; hladan vjetar puhao je dok se nebo uz grmljavinu i sijevanje otvaralo, da primi još jedan djelić dobrote...
Nadam se da će i poslati još koji nama smrtnicima, na Zemlju.

Što je ovaj svijet bez dobrote?

Srećom, još jedan djelić dobrote bio je tu uz mene, bez kojeg bih teško progurao taj kamen sa vrata slobode i smirenosti. Da ih barem ima više. Kao što ima zrnaca pijeska u pustinji, toliko nam treba dobrote i ljubavi...koliko i kapi u moru oceana...koliko i slova u svim knjigama na svijetu...pa možda i više...
Neka ih donese ovaj povjetarac koji još uvijek lagano fijuče raspirujući beskrajnu i sparnu monotoniju....

...jer prah si i u prah ćeš se vratiti...
...jer prah si i u prah ćeš se vratiti...

- 13:48 - Vaši Komentari (12) - Za Ispis - #