gespenster-divisionen

četvrtak, 07.06.2007.

We've Got The Power!

mikrob+djeca 4. rajha

maca cvrkuće i jede krepanu ribicu
a na ribici živi mikrob i pravi kuću od kartona
a unutra ima male mikro drvene stolice i set za kavu
i svojim subsonarnim infrazvučnim glasom doziva
gljivicnu infekciju na kaficu(mikro)

13 gusjenica jede jedan list od susjedove šljive
a list je bio fuj kakan i udavila se jedna gusjenica

88!puževa se skupilo i popričalo o kiši koja je pala
a ja sam ih načuo i genocidno sam pogazio 76 i 1/2 puževa
onaj 1/2 je bio još uvjek napola živ pa sam ga ostavio da pati

čevapčićko mi neki dan prodao krafnu masnu kao kamion šiptara
ali kaže,nedam ti maramicu i tocka,pa sam ja izvukao sačmaricu pa
mi je dao ubrus-ali isto sam mu rasuo mozak po zidu-a na krafni spava
mala umiljata ,pomalo gojazna-tipa elizabeta gojan,ptica.

ptica mi je ispricala pricu kako su joj neki zli četnici pokrali sjemenke
te mi se posrala na ruku i odletjela.dirljivo i smrdljivo.

danas je kišilo u holokaustnim razmjerima.jeben ti presušeno korito.
zemlja je ispucala u obliku piše i plakala za još kojim galonom kiše



i da završim ovu usranu pripovjetku koja me podsjeća na bukake(ono kad cjela ekipa drka po jednoj ženi)
e,moralisti i anarhisti seru žitka i masna govna i tjeraju druge ljude da ih jedu
a nitko nevoli bijedu ni staricu sjedu koja nema zubalo a umalo ni penziju
jeben ti anarhiju.čića mića -krvav prolijev -kobajage -kraj -anarhisti nece ici u raj!gotova priča

Click to enlarge.
ajme što obožavam patke(ne jebati i te spike nego legendarne su-u tom smislu ih volim jebati)
pogledaj te dubokoumne oči jednostavno su super!mora da su nacistkinje-imaju onaj pogled
čiste odanosti i uvjeren sam da bi skupa stigli do Staljingrada a i dalje...
e pozdrav svim dragim blogerima-uskrsnuh i tako toto (HEHEH,TOTO) bolu me jaja ima li tko ljekovitih trava? a !?

- 11:23 - Vaši Komentari (7) - Za Ispis - #