gespenster-divisionen

ponedjeljak, 14.05.2007.

treš i horor!

Nebojša se ne boji zlatne ribice
ljubičasta djeca u mojoj mašti
djeca mi kradu misli i beru jabuke u glavi
te male sotone svojim žalcima probijaju membranu
mog moždanog sustava i piju sok prošlosti iz moje
suhe lubanje;vratite mi jabuke,jabuke su dobre..(jebat ću vama mater!)

Nedao Bog većeg zla, a u marami šećera
to je tebi večera, ringe ringe neoprana jaja
jebanje u mozak i pčelica maja

kiseo kupus jako je fin, a u meni živio je delfin
okolo i prečicom pa tu blizu dođi na dijalizu
Jedanaest milijona otpadaka treba skupiti prije mraka
A nije više ni manje primio na znanje

brkata dječica, a u polju tratinčica
idem je brzo zgaziti pa draču posaditi
prošla je baba s kolačima i sa svojim jebačima
na motor-kotačima

pričala dva žira, a jedan bezobrazno masturbira
cico štos ti jeba mater i na Mjesecu je ogroman
ali prazan-krater

Trče djeca prema hrpi govana, a mali đavo viče
-ko prvi govno mrvi! Uzela djeca vrela govna
pa izgađale đavla i vikaše-ko pisne govno stisne!

iverica mi se smješi duboko usađena u meso moje razapete duše
a kuće se ruše - usahnuše biljke od suše
kumpiri, kumpiri, što gluplji seljak to veći kumpir, -mir-mir
nitko nije kriv,jedan poslije ručka mi daj aperitiv

nije govno nego se pas posra, koza nostra
i ovca isto a neprijatelja je oko dvijesto
kukumar i pamidor prijatelja dva -tralala la la!

riba ribi grize rep - život je lijep
nije beg cicija, a nije ni ovo demokracija
jebote kol'ko vas ima, ajmo svi kopati u polje
ispravljali su krive drine jebi se i ti s materom sine

par nepar bim bum bas pojeo je netko posljednji ananas
šije šete aj ti u pičku materinu
opali ženu šakom u drob kad je trudna da ti dijete nebi pojelo kutiju keksa
sve je to zbog droge i seksa i dvopeka

neguraj kurac u rupu u zidu jer već imaš sidu
pleti radije sa majkom novi poluver jer nikad neznaš kad bi
nuklearna zima mogla početi. tuci retardirane ljude jer nikad neznaš
kad bi se mogli opametiti pa ti se osvetiti i onda sam ja ko u kurcu
a hrpa cigala nije jednaka količini igala i bolesnih nečijih šala mala
ko se nije skrio magarac je bio-reci osam -nos ti posran,reci devet
svima vam se poserem u krevet na kat, na sljeme, nema te ni za sjeme,
za preseravanje nije vrijeme, blesane blesavi. duje posljednji ustašo!!!!
Click to enlarge.

- 00:34 - Vaši Komentari (9) - Za Ispis - #