gespenster-divisionen

četvrtak, 29.03.2007.

Masturbiralica

I tako idem ja danas po gradu..i ugazim u govno! I proklinjem opet svu bližu rodbinu ljudima koji ne čiste za svojim beštijama. Kad uto preođu mama i dijete (koje je bilo srednjeg spola), a dijete viče: ''mama, mama kupi mi drkalicu!'' -''Pssst!'' odgovara mama, ''budi pristojan, kaže se masturbiralica!''. Za par minuta izašli su iz dućana sa lizalicom veoma čudnog oblika.
Naravno ništa mi nije bilo jasno, ali trudio sam se strpati to u jedan od dubljih kutaka svog nazovimoto mozga..očito je da mi nije uspjelo. Opet sam sreo onu staricu koja vuče kolica iz '61., puna kojekakvih ničega, što nema veze s ničim.
Uz lagani ritam Buzzcocksa, došao sam do faksa, i koga tamo vidim: profesor jednog predmeta (nebitno kojeg) trči u rozoj piđami i crnim cipelama, kao glumi jogging...
Automatski me uhvatio akutni napadaj atrofije svih dijelova tijela..nepotrebno je dalje govoriti...

Evo netko me je slikao s mobitelom baš prilikom tog napadaja:
Click to enlarge.

Evo i malo informacija ako vam se ikad to dogodi:

Atrofija jajnika

Jajnici fiziološki atrofiraju (smanjuju se, zakržljaju) nakon menopauze. Gledani golim okom jajnici su tada maleni, nabrani, sivo-bijele boje, a mikroskopski ne sadrže folikule niti žuta tijela, sastoje se od veziva i ožiljaka. Krvne žile su uske i zadebljane zbog smanjene potrebe za krvlju.
Prerana atrofija jajnika označava prestanak ovulacije i kržljanje jajnika kod žena koje su mlađe od 45-48 godina. Nastaje rana menopauza (menopausa praecox) kojoj razlozi nisu jasni.
Rana menopauza može nastupiti kod žena kod kojih postoji pothranjenost zbog gladovanja ili teške bolesti ili nakon kemoterapije zbog maligne bolesti.
Autoimuna oboljenja koja zahvate druge žlijezde, kao što su Addisonova bolest ili Hashimotova bolest mogu uzrokovati i atrofiju jajnika. Tada atrofiji prethodi autoimuna upalna reakcija.

- 23:51 - Vaši Komentari (10) - Za Ispis - #