geomir

četvrtak, 04.05.2017.

APRIL

APRIL U BE.. LOM ZAGREBU

Posli puno vrimena dobro je malo se maknit s mista,
protegnit noge i prošetat po belom Zabreg gradu.
Obavit koji poslić,
i u šetnji možda inkontrat kojeg blogera ili blogericu.
Odlučio sam ić feratom, po noći, ubit oko u kušet vagonu
i nadat se da će sutra bit lipo vrime.
Za svaki slučaj ponit ću lumbrelu, ka pravi bodul.




Kompozicija spremna i čeka fišćot prometnika.




U vagonu ja i samo još jedan patnik, rekli bi Makedonci.
Dok putujem, prije spavanja, prisjećam se kako je to bilo jednog dana prije 4 godine.




Ujutro, oko 6:00 na kolodvoru ZGB., pečeno iz naše pekare.




Tek sviće i idem prema zapadu




pored Esplanade.




Trajvani nekud žure,




a ja idem do svog faksa, .....svratio bi do kolega,
ali još nema nikog, zato idem dalje.




Nisan ima problem zavrtiti se kružnim tokom na Britancu,




a ni s dežurnim dušebrižnicima blizu neke bolnice,




koji rade u smjenama.




Netko sramežljivo hvali Hrvatsku,




dok tramvaji pored mene promiču Ilicom.




Šiljci katedrale u daljini,




a onda se zagubih na nepoznatom trgu,




šiljak i kugla ispred raskošne zgrade,




Sveti Đorđi ubija zmaja, možda je njegov trg?




Mama mia, kud sam zašo….




nigdje tabele i nema druge,




podne je, moram zvat dva blogera zagrebjanca




da me pouče čiji je ovo trg




i da me upute kako ću doć do tabele, i do njih.




Uz njihovu pomoć sam je našo.




I onda me Tesla uputio prema trgu,




di me dočekao Jelačić




i dvije babe na Manduševcu.

Na dogovoreno misto se našo s blogerima,
koji me počastili pićem i ugodnom ćakulom.
Nikoga nismo ogovarali!!




Do odlaska još prošetao gradom,




pa do katedrale




gdje ordinira Miljenko armonikaš koji svraća i u Split.




Katedrala još u renovaciji




s Uskršnjimm jajima ispred




i sakupljačima potpisa.




Onda Zrinjevcem do Tomislava koji me ispraća




na feratu koja me čeka.
Altroke Shinkansen!!






- 17:43 - Komentari (14) - Isprintaj - #