geomir

nedjelja, 02.11.2014.

FACE LIFTING

GRILIJA

Počelo je počelo.
Već odavna sam imao NAMJERU uvatit se posla
i malo ušminkati vanjski izgled moje sto i nešto godišnjakinje.



Tko prati moj blog zna da su vanjski zatvori
bili u katastrofalnom stanju.



Veći dio njih bilo potrebno izraditi sasvim nove, dio prefarbati,
a kao žuntu, u dvorištu sam napravio "poljoprivredno imanje".

U slijedećih nekoliko postova opisat ću i foto-dokumentirati
svoje uratke, tako da nećete moć reć da znan samo
hvalit razno razne svece ili davat slike sa putešestvija.
Koliko san propati, mogli biste lipo dat prijedlog ... Santo subito!

Prva je na red došla jedina grilija napravljena prije cca pedesetak godina.
Na strani je gdje nije baš izložena udaru sunca i kiše,
a kako je izrađena od pravog drva i pravih majstora,
to je stradala samo farba, koja se nije obnavljala.



Početno stanje s unutarnje



i s vanjske strane.



Palim i stružem staru boju,



a kako je ruzina starih britvela



izbacila komade kamenih pragova to ih lijepim s OHO,



I sada su pragovi kao novi!



Griliju sam opiturao po propisu-
dva sloja temeljne boje, i zatim završni premaz lakom.



Problem, kako sâm vratiti griliju na misto,
riješio priručnom poduporom
i onda sam je iznutra digao



i grilija je sjela tamo gdje je i prije bila,



da mi služi



slijedećih pedesetak godina!!


- 19:04 - Komentari (24) - Isprintaj - #