geomir

nedjelja, 08.06.2014.

PETA DIMENZIJA



Gledamo igru balotara i poslije nekog vremena
vidimo kolonu mrava kako ide preko susjednog igrališta,



na kojem nitko ne igra, i preko zida prelaze na igralište gdje se igra .



I tu počinje pometnja kad svaki čas željezna balota pređe preko kolone
ili igrači ih gaze , hodajući po igralištu.
Očito zbunjeni od kolone nastaje metež i mravi se raspršuju
na površinu od cca 0,5 m2 gdje i dalje balote prelaze preko njih
i balotari ih gaze, a preko čitavog susjednog igrališta kolona i dalje ide u propast.



Tada idem na mjesto gdje prelaze zid i puhanjem,
metenjem slamkom i rukom zbacujem ih sa zida natrag
i komandujem "na levo krug"
da bi poslije kratkog vremena razumeli naređenje



i kolona počne da se kreće u suprotnom smjeru,



kući svojoj dragoj.



Poslije desetak minuta ostao samo
utabanani trag puta kuda se kolona kretala



i određeni broj ranjenih i poginulih na bojnom polju.

Sad bi trebalo čuti njihovu verziju ove akcije,
a nevirnim Tomama među vama
nabavit ću ovjerene izjave prisutnih živih svidoka!!! :-)))

P.S. prvi put

Otišo sam danas vidjeti kakvo je stanje od jučer i šta nalazim!?



Stari trag od jučer stoji



ali i preko drugog igrališta, pored jučerašnjeg mjesta masakra
utabanani novi trag.



Znači, oni su sinoć u noćnoj šihti izveli zamišljeni manevar u kojem su jučer
bili opravdano ometeni.
Očito su prešli ili prelazili pa se vratili,... sada ih nema nigdje,
a i staro gnijezgo odakle su krenuli je samo rupica bez znakova života.
Na drugoj strani također nisam našao moguće mjesto novog boravka.

Ajmo mravolozi, (ako ima neki) objašnjenje ovih manevara!! :-)

P.S. drugi put

Nije mi dalo mira i išo sam ih obać i danas predvečer kad sam pretpostavljao da će balotari opet igrat.
Balotara nije bilo, ali zato iznenađenje.



Kolona od kućice preko oba igrališta i preko
na drugoj strani skupljaju hranu i nose je natrag u kućicu!!



Znači to su i sinoć napravili.



Još jednom sam izveo manevar odvraćanja i opet je uspjelo.



Izveo sam i nekoliko "čuda".
Poneki mrav je vukao slamku 5-6 puta dužu od njega.
Ja uhvatim za slamku na drugom kraju, on je ne pušta,
a ja ga zrakom, na 100 puta većoj od njegove visine,
prevezem do ispred kućice.
Koje će on priče pričati svojim drugarima!!?? :-)))



Oni će, koliko su pametni, opet dolaziti ovdje,
a imaju sličnu pašu na drugoj strani iznad kućice!! :-))

Šta oni misle da ću ih ja stalno spašavati!!??

- 23:26 - Komentari (22) - Isprintaj - #